Jump to content

Ordreoversigt Vises Forkert


Fixfinn

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er ved at opbygge en shop og bruger 5 siders checkud i mit tema.

 

Når kunden kommer til sidste side og skal bekræfte købet, bliver der ikke brugt de validations-filer som ligger i mit tema under f.eks. cashondelivery. eks. /prestashop/themes/moduler/cashondelivery

 

I stedet for bliver der brugt filer fra /prestashop/moduler/cashondelivery.

Udseendet går også fra at have 3 kolonner, altså venstre -midt- højre til 2 kolonner, midt-højre

 

Nogen ideer?

Link to comment
Share on other sites

Du har selvfølgelig ret, beklager

 

Jeg bruger den sidste ny version af Prestashop, ver 1.5.3.1.

Problemet opstår ved alle themes, både standard, downloadede og tilpassede.

 

Jeg har forsøgt at søge efter tilsvarende problemer, men har ikke rigtig fundet noget?

 

Spørgsmål: Hvad er begrundelsen for at man kun kan oprette en signatur, når man har fået 16 godkendte indlæg?

Med en signatur kunne jeg jo ligge min version etc ind.

Link to comment
Share on other sites

Filen hedder validation.tpl. stien til filen er: prestashop\themes\mytheme\modules\cashondelivery\views\templates\front

eller tilsvarende for bankwire eller cheque.

 

filen ligger også her: prestashop\modules\cashondelivery\views\templates\front og det er den fil som bliver brugt og ikke den fil som ligger under themes.

 

Så hvis jeg retter i dem, forsvinder ændringerne ved en opdatering. Det bliver lidt irriterende at holde styr på hvad man har ændret udenfor sit themes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i øvrigt fundet ud af, at det stadig er en 3 kolonner side, men alle blocks er væk fra min 'left_column' på den sidste side i ordre checkud, altså den side som bruger filen prestashop\modules\cashondelivery\views\templates\front\validation.tpl.

 

Jeg har f. eks. et link som støtter kræftens bekæmpelse. Det forsvinder helt sammen med 'Sidst sete product'

Og der er ingen exceptions for de link.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...