Jump to content

Installatie Thema In Prestashop 1.5.3.1


Recommended Posts

Ik slaag er niet in om in versie 1.5.3.1 een nieuw thema (sjabloon, template) te installeren. De template is aangemaakt met Thememaker (http://presta-theme-maker.com/) en gedownload.

Wat ik deed is het volgende:

Template geïmporteerd met de module themeinstallator van Prestashop.

De afbeeldingen aangepast in Voorkeuren -> Afbeeldingen zoals de instructie op Thememaker zegt naar 245 x 245.

De thumbnails geregenereerd in een volgende stap: ook uitgevoerd.

En toch vind ik in de rubriek Thema's het geïmporteerde thema niet terug.

 

Als ik dan de winkel wil bekijken, krijg ik een blanco pagina.

 

Waarna mij niets anders rest dan terug te keren naar het default thema.

 

Iemand een idee? Ik ben al op verschillende sites aan het zoeken geweest, maar overal vind je verschillende instructies. Misschien leiden die allemaal tot de oplossing, maar niet bij mij.

 

Alvast bedankt.

 

Indien nodig kan ik de bewuste template wel even posten.

Link to comment
Share on other sites

hoi,

waarschijnlijk zit je template in een : map - map -> Files van je template

dit kan je controleren met filezilla ,

als je naar themes gaat en je ziet daar de map met je nieuwe template , daar op klikken , als je dan nog een map ziet , is dat de fout

het moet zo uit zien MAP -> Files van je template

probeer de template eens via filezilla op je hosting te zetten ,, daarna de juiste rechten aan de mappen opgeven

Link to comment
Share on other sites

In de map "Themes" vind ik enkel de standaard template terug.

Het zip-bestand van Thememaker bevatte ook maar één bestand, namelijk configuration.xml.

Ik weet dus niet wat er is mis gelopen of kan mis lopen bij de installatie, temeer omdat ik de module theme Installator hiervoor heb gebruikt.

Ik voeg een screenshot van de map "Themes" hierbij.post-460039-0-75269600-1362647671_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...