Jump to content

Defekt Knap Og Tomme Mails LØST


coolerthangaga

Recommended Posts

Shop reinstalleret og opdateret. hjalp på fejlene.

 

Hej alle dejlige Presta forum mennesker. Jeg har før fundet fantastisk hjælp herinde, men jeg har simpelthen ikke kunne finde et svar denne gang, så nu spørger jeg selv :-)

 

Jeg har et lille, men irriterende, problem med knappen under "opret din konto" (se billede) i forkontoret. Den virker ikke. Jeg indtaster min mail som om jeg vil oprette mig, men kan kun komme videre ved at trykke "enter" på mit tastatur. Hvis jeg klikker på knappen er den kun animeret, men den sender mig ikke videre.

 

Ud over det så er mine "velkommen" mails tomme. Mit logo er med som vedhæftet fil og emnet er "Velkommen", så den er altså Dansk. Jeg har prøvet at udskifte alle filerne med friske nye filer og opdatere oversættelserne samt at lægge nogle ekstra mailfiler ind, jeg fandt i en anden post vedr. et lignende problem, men det har ikke løst problemet.

 

Jeg kører PS 1.5.3.1 med standard tema

 

Tusind tak for hjælpen

Edited by coolerthangaga (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Undskyld. min fejl, ja, det er standard temaet.

 

Men jeg har godt nok et andet tema installeret også. Det er så ikke aktivt, men det burde da ikke have noget at sige? Jeg har alligevel lige prøvet at slette det andet tema jeg ikke brugte alligevel for at se om det var det der drillede, men det har ikke gjort nogen forskel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...