Jump to content

Prestashop - E-Conomic Auto Mode :)


Anders N

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har købt et modul til at intregrere mine salg mellem prestashop og e-conomic

(har købt det af Kjeld som i nok kalder ham? )

 

 

nå men, efter lidt grusbelagt opstart så fungere det nu fint og det hele passer

 

så næste skridt er. når ordren er synkroniseret og er oprettet som igangværende faktura i e-conomic

hvordan kan jeg så masse bogføre det og få den til automatisk at udligne debitoren

 

da jeg som så mange andre netshops har ret mange posteringer så vil dette tage alt for lang tid at gøre manuelt så jeg tænker at jeg nok ikke er palle alene i verden og at andre bruger et eller andet smart som de forhåbeligt gerne vil dele :)

 

Jeg har snakket med e-conomic og de mente at jeg lige skulle prøve at snakke med jer herinde så der ikke var noget der gik sydpå med modulet og integrationen

 

 

jeg har prøvet at kigge forummet igennem og kan ikke rigtigt finde nogle poster med samme agenda, men hvis der findes sådan en så sletter jeg selvfølgeligt gerne dette dobbelt indlæg

 

 

 

Mvh. Andes Nielsen

www.Ecig-Butikken.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, du kan massebogføre og udligne - hvordan vil du udligne fakturaen, når du ikke har modtaget betalingen endnu?. Du kan jo heller ikke vælge 10 ordrer og gøre dem færdige på én gang, nogle er afsendte, andre venter måske osv.

 

Jeg ved godt, at det er trivielt arbejde, men jeg vælger nu stadig at gennemse mine fakturarer, inden jeg bogfører. Kald mig paranoid, men jeg har en del gange oplevet at en varerabat ikke slår igennem i e-conomic, så fakturabeløbet ikke passer, det er enten for højt eller for lavt i forhold det betalte beløb. Det ville være vildt træls, hvis det var min kunde, der skulle gøre mig opmærksom på dette, når du modtager en faktura med et forkert totalbeløb i forhold til dét, der er trukket på dankortet.

 

Men ellers må "ham vi kalder Kjeld" - han er moderator i dette forum - rette mig eller supplere:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...