Jump to content

[solved]Categorie Verdwenen


Recommended Posts

Goedemorgen.

 

Ik heb het volgende probleem.

Nadat ik een afbeelding wilde koppelen aan een product sub categorie zie ik de hele categorie met de onderliggende sub categorieën niet meer in de BO.

Ik zie de categorie wel in de winkel bij de categorieën staan, maar ook niet meer in de sitemap.

 

ik kan in de winkel ook de categorie met sub categorieën die verdwenen zijn openen.

 

Zie de link

http://www.jh-securi...troller=sitemap

 

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

 

 

Prestashop versie: 1.5.3.1

Edited by R.Jacobs (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen.

 

Ik heb het volgende probleem.

Nadat ik een afbeelding wilde koppelen aan een product sub categorie zie ik de hele categorie met de onderliggende sub categorieën niet meer in de BO.

Ik zie de categorie wel in de winkel bij de categorieën staan, maar ook niet meer in de sitemap.

 

ik kan in de winkel ook de categorie met sub categorieën die verdwenen zijn openen.

 

Zie de link

http://www.jh-securi...troller=sitemap

 

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

 

 

Prestashop versie: 1.5.3.1

Misschien wel handig om ook even te vermelden welke (sub)categorieën je dan mist.
Link to comment
Share on other sites

Hoi, bedankt voor je reactie.

 

Ik zag even later dat de (sub) categorieën ook in de shop waren verdwenen.

Dus de hele hoofd met subcategorie verdween eerst in de BO en later aan de winkelkant.

 

Ik heb de categorieën weer aangemaakt, ze stonden beide weer netjes op de winkel en de BO.

Daarna wil ik weer een plaatje aan een subcategorie koppelen en de hele categorie met sub categorieën zijn weer verdwenen.

 

Ik heb de categorieën nu weer aangemaakt, ze beide weer netjes op de winkel en de BO, maar nog even zonder plaatjes.

 

Een idee?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...