Jump to content

Html Probleem ?


arthouse

Recommended Posts

Beste Prestashoppers,

 

Bij het veranderen van de kleurenbalk en aanpassen van het BTW tarief zijn er in het bevestigingsformulier naar de klanten een tweetal fouten geslopen die ik niet kan oplossen.

Zie bijgaande bijlage. Wie weet wat hier de oorzaak van is?

 

Mvgrt.

Edward

post-61700-0-61744500-1361706344_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beste Prestashoppers,

 

Bij het veranderen van de kleurenbalk en aanpassen van het BTW tarief zijn er in het bevestigingsformulier naar de klanten een tweetal fouten geslopen die ik niet kan oplossen.

Zie bijgaande bijlage. Wie weet wat hier de oorzaak van is?

 

Mvgrt.

Edward

Je mist nog een kolom in de tabel header van de mailalert email template.
Link to comment
Share on other sites

Klopt, er heeft iemand aangezeten die niet voldoende kennis van zaken had. Maar ik moet het nu alleen doen. Misschien kun je nog even helpen.

 

Moet ik de wijziging v.w.b. de BTW in het Emailtemplate doorvoeren of in het HTML-bronbestand?

Voor mijn gemaak heb ik er alvast een rode ovaal omheen getrokken.

 

Alvast bedankt voor alles

post-61700-0-86943000-1362053891_thumb.jpg

post-61700-0-82400100-1362053931_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

post-61700-0-49508700-1362054053_thumb.jpgpost-61700-0-81747300-1362054059_thumb.jpgpost-61700-0-81747300-1362054059_thumb.jpg

 

 

Klopt, er heeft iemand aangezeten die niet voldoende kennis van zaken had. Maar ik moet het nu alleen doen. Misschien kun je nog even helpen.

 

Moet ik de wijziging v.w.b. de BTW in het Emailtemplate doorvoeren of in het HTML-bronbestand?

Voor mijn gemaak heb ik er alvast een rode ovaal omheen getrokken.

 

Alvast bedankt voor alles

Link to comment
Share on other sites

Klopt, er heeft iemand aangezeten die niet voldoende kennis van zaken had. Maar ik moet het nu alleen doen. Misschien kun je nog even helpen.

 

Moet ik de wijziging v.w.b. de BTW in het Emailtemplate doorvoeren of in het HTML-bronbestand?

Voor mijn gemaak heb ik er alvast een rode ovaal omheen getrokken.

 

Alvast bedankt voor alles

Ik heb het even tegen de default nl mailtemplate aangelegd. De total_tax variabele is niet standaard. Tenzij er een override is gemaakt op de PaymentModule class om de total_tax variabele op te vullen met een waarde gaat die regel sowieso niet werken.

Welke methode je daarna gebruikt om de wijziging door te voeren maakt dan niet uit. Voor het gemak zou ik het dan via de BO vertalingen doen.

Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...