Jump to content

Kopers Verlaten Voor Bedankpagina


jeroenvo

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik heb soms dat er bestellingen niet in mijn google adwords komen. Wij denken dat dit komt omdat kopers niet op de laatste bedankpagina komen waar dan ook de trackingpixel van google staat!

 

Is er een mogelijkheid om ze hier altijd op te laten belanden

 

Mvg

Van Opstal Jeroen

Link to comment
Share on other sites

Kopers komen altijd al automatisch op de bedankpagina terecht wanneer ze een bestelling met succes hebben afgerond.

Heb je gekeken bij welke betaalmethode de bestellingen wel te zien zijn in je backoffice maar niet in je Google account? Of zie je dit voor meerdere of zelfs alle betaalmethoden gebeuren? Dan lijkt het me dat er iets mis is met de implementatie van je trackingpixel.

 

Heb je die trackingpixel wel in het bestand order-confirmation.tpl van je theme gezet? Of heb je dit soms in de verschillende betaalmodules ingebouwd? Dat laatste is niet zo handig en misschien heb je dan een betaalmethode overgeslagen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Wij hebben gemerkt dat de redirect na de betaling (betalingsmodule = hipay) dat de redirect naar guest-tracking gebeurt ipv order-confirmation.php. ik zie in orderconfirmationcontroller.php dat daar een redirect link staat naar guest-tracking. Kan ik die daar aanpassen naar order-confirmation.php

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wij hebben gemerkt dat de redirect na de betaling (betalingsmodule = hipay) dat de redirect naar guest-tracking gebeurt ipv order-confirmation.php. ik zie in orderconfirmationcontroller.php dat daar een redirect link staat naar guest-tracking. Kan ik die daar aanpassen naar order-confirmation.php

Kan, maar zou ik niet doen in geval van guest checkouts. Dan lijkt het mij voor de hand liggender dat je de tracking pixel in de guest-tracking template en de order-confirmation template zet.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...