Jump to content

Findes En Dansk Leverandør Af Prestashop Templates..?,


Maria Johannesen

Recommended Posts

Det tror jeg ikke findes:-) Men du er nok nødt til at definere lidt nærmere, hvad du søger? Er det fordi du ønsker rettelser til et købt theme eller ønsker du et theme udviklet? Når man køber et færdigt theme hos f.eks. templatemonster.com, betaler man ca. 140 dollars. Herefter har man et design som templatemonster sælger igen og igen og de dermed har stordriftsfordele af at kunne sælge mange gange. Selve themet har med garanti kostet mange tusinde kr. at kode til at begynde med, for der ligger mange timers arbejde i de fleste themes.

 

Hvis man ønsker noget unikt, betaler man for at få kodet et theme, men oftest vil dette tage udgangspunkt i noget eksisterende - eller det er i hvert fald langt den billigste løsning. Jeg hjælper mange af mine kunder til at få et unikt udseende på deres shop, men jeg koder ikke deres theme fra bunden af, for jeg kan simpelthen ikke konkurrere med min danske timepris vs. f.eks. en udvikler i Thailand eller Indien. Men dermed ikke sagt, at mine kunder ikke kan få noget, som de har defineret - det er bare med udgangspunkt i noget næsten-færdigt som jeg så retter til, om det gør mig til en leverandør eller ej, vil jeg lade være op til dig:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...