Jump to content

Betaling Går Igennem - Ingen Ordrer I Bo


kramer

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg oplever at når man laver en ordre, så bliver betalingen gennemført, men der dukker ingen ordre op i backoffice og ej heller ingen ordrebekræftelse.

 

Kunden bliver desuden redirectet til en login side og ikke en side med en ordrebekræftelse.

 

Det har virket tidligere i denne måned, men i dag, hvor jeg tester om jeg kan få VISA-delen til at fungerer, så virker det pludselig ikke. Hverken med MasterCard eller VISA.

 

Tilgengæld virker det perfekt med bankoverførsel.

 

Hvad kan det skyldes?

 

Jeg kører PrestaShop 1.5.2.0 og QuickPay 3.13.

Link to comment
Share on other sites

Er shoppen i testmode?

Hvis det er tilfældet, så er det kun din egen IP der er åben, og så kan Quickpay ikke skrive tilbage til shoppen.

Jeg går ud fra, at du har alt det omkring indløsningsaftaler og indøser-id på plads i Quickpay manageren?

Virker det med Dankort?

Hvem er din indløser af MasterCard og Visa?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er shoppen i testmode?

Hvis det er tilfældet, så er det kun din egen IP der er åben, og så kan Quickpay ikke skrive tilbage til shoppen.

Jeg går ud fra, at du har alt det omkring indløsningsaftaler og indøser-id på plads i Quickpay manageren?

Virker det med Dankort?

Hvem er din indløser af MasterCard og Visa?

 

Den er ikke i testmode og alt er på plads med indløser osv. Jeg bruger Euroline. Ingen kort eller iBill virker - det har virket tidligere. Kun med bankoverførsel virker det, så det må næsten være hos QuickPay den er gal.

Link to comment
Share on other sites

Er shoppen i testmode?

Hvis det er tilfældet, så er det kun din egen IP der er åben, og så kan Quickpay ikke skrive tilbage til shoppen.

Jeg går ud fra, at du har alt det omkring indløsningsaftaler og indøser-id på plads i Quickpay manageren?

Virker det med Dankort?

Hvem er din indløser af MasterCard og Visa?

 

Bare lige hvis du ikke havde set det, eller var klar over det: http://www.prestatips.dk/opsaetning-og-brug-af-prestashop/test-epay-nar-shoppen-er-under-maintains/

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...