Jump to content

Ean Kunder - Skift Baggrundsfarve - Data Fra En Shop Til En Anden Shop


Kenn Bo

Recommended Posts

Hello

 

Har lidt forskellige spørgsmål ( og der kommer med garanti flere med tiden )

 

Jeg roder med prestashop version 1.5.3.1 og skal have lavet således at EAN kunder kan bestille

hvordan gør man det ? Er der et modul man kan tilkøbe eller skal man selv til at forsøge sig frem ?

 

Jeg syntes jeg har set et eller andet sted at man kan skifte baggrundsfarven for shoppen - er det mig som er galt på den eller hvor går man det henne - kan ikke finde det igen ?

 

Jeg skal have flere shops med nogenlunde samme produkter, og disse kan ikke køre i samme shop, så jeg har brug for at kopiere data ( valgmuligheder, forsendelses oplysninger, handels og leveringsbetingelser, samt selve opstillingen) og indsætte i en anden shop - altså uden at selve produkterne, og billederne følger med over. Kan man gøre det istedet for at skal skrive de samem ting igen og igen og igen ( det er ca 22 shops der skal genereres på denne måde )

 

Selve opsætningen af teksterne til ordrebekræftelse, faktura, forsendelses papir osv - hvor er det jeg ændre det henne ? Har rodet så meget rundt at jeg er blevet rundforvirret, syntes jeg har set det et eller andet sted.

 

TAK for hjælpen - på forhånd !

 

Mvh

Kenn Bo

Link to comment
Share on other sites

Du bør oprette hvert spørgsmål som en ny tråd, ellers bliver det hurtigt totalt uoverskueligt for andre at se løsninger på lignende problemer (for man søger jo som oftest efter løsningen på ét specifikt spørgsmål)

 

En kommentar til dine spørgsmål, som vedrører oprettelse af 22 shops - hvorfor i al verden er det nødvendigt? Du skal være meget opmærksom på Duplicate Content, hvis du kopierer identiske tekster mellem sider. Husk at søgemaskiner elsker unikt indhold, masser af indhold (altså varer og tekster) - så det lyder umiddelbart som en dårlig idé at oprette 22 shops (dog uden at jeg jo kender baggrunden for dette).

Når det er sagt, så kan det gøres ved at lave en basisinstallation som indeholder de ønskede ting, som så kopieres til andre domæner/webhoteller eller lign. med en ny database for hver shop.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...