Jump to content

Bestellen Mogelijk Wanneer Niet In Voorraad.


Recommended Posts

Hoi,

 

 

Ik wil het mogelijk maken dat de klant een bestelling kan doen ook al is dit product onvoldoende in voorraad. Daarbij wil ik dat de klant een melding krijgt te zien dat er een onvoldoende aantal in voorraad is wanneer het maximale aantal dat werkelijk aanwezig is wordt bereikt. Weet iemand hoe je dit kunt instellen?

 

Groeten,

Carel

Link to comment
Share on other sites

Je kan bij het product aangeven dat een klant toch een bestelling kan doen ook al is het niet op voorraad

 

dat doe je bij het product > wanneer niet op voorraad > bestellingen toestaan

 

Er is wel een optie die het mogelijk maakt dat de klant kan aangeven dat hij een e-mail wil als een bepaald artikel weer voorradig is

 

module > mailalerts

Link to comment
Share on other sites

Dat kan, maar je krijgt dan de volgende situatie:

 

In voorraad 5 stuks, klant bestelt er 50 en verwacht dat deze in voorraad zijn omdat er nergens wordt aangegeven dat er na 5 stuks geen voorraad meer is. Je kunt instellen om de aantallen die je in voorraad hebt te laten zien, maar dat wil ik niet.

Link to comment
Share on other sites

Wil ik ook niet. Maar alleen op die manier laat je shop aan de klant zien dat je over de grens ( in mijn voorbeeld 5 stuks) van de voorraad heen bent. Misschien zie ik een instelling over het hoofd die het mogelijk maakt een melding te geven aan de klant dat er na deze 5 stuks geen voorraad meer is maar dat ze wel kunnen bestellen met een nalevering.

Edited by Carel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...