Jump to content

Erfaringer Med Ibill?


NickKK

Recommended Posts

Der er skrevet en smule her og der om ibill, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle herinde, der rent faktisk har erfaringer med ibill i deres shop?

 

Altså, bruger kunderne det? Fungerer det godt nok?

 

Jeg kan se at firmaet bag ikke kan blive helt enige med sig selv, om de skal tage Gratis eller kr. 3000,- for oprettelsen. Jeg går ud fra, at man kan presse dem til Gratis :-)

 

Har I prøvet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det i min shop og har lige haft min første betalende via iBill.

Det skal siges at jeg ikke har super mange kunder endnu, derfor ikke den store erfaring.

Indtil videre er jeg ok tilfreds med dem. Jeg bruger ikke deres overlay da det sløver loadtiden hvis deres server er nede.

Jeg har ikke betalt for noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også prøvet at installere det (hvilket nok ikke er så overraskende, da jeg har stået for at integrere det med Quickpay). Og det var ganske gratis at tilmelde sig. Overlay'et kan evt. kopieres og lægges lokalt på serveren, så man ikke er afhængig af iBills server.

 

Det er et interessant alternativ til kortbetaling, men jeg er lidt bange for, at de 10 kr. i gebyr (som sælger dog kan vælge at betale), vil skræmme en del kunder væk.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Kan man lave det transparent for kunden, sådan man man (shoppen) betaler gebyret og kunden slet ikke får oplyst noget om et gebyr?

 

I min shop vil der fremover være en del fakturaer på kr. 3000,- og op, hvor 10,- er peanuts og jeg derfor tænker, at det kan være en fin mulighed for en ekstra betalingsmåde.

 

Jeg synes deres hjemmeside skriger af mangel på ordentlig info...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brugt Ibill i ca 3 måneder nu, og må sige at det få der benytter sig af muligheden. men derfor er det stadig godt med en mulighed mere, men ville aldrig give 3000kr for at få det på shoppen.. Er helt sikker på du kan få det gratis hvis du kontakter dem.

Dog syntes jeg at deres server er nede meget tit... det dur altså ikke når forbindelsen mellem Quickpay og dem ikke er oppe 99,99% af tiden.

Og ganske rigtig deres hjemmeside skriger af mangel på info... nu kalder de det jo Ibill flex betal når du vil. Men de har bare ikke indført flex betaling endnu.... og forventer først det sker marts april. Hvis de tilbød ordningen for norge og sverige.. ville det være super.. da især sverige er umulig at sælge til uden betaling pr faktura..

Vedr udbetaling af beløbet er det 100% ok de kommer efter de 14 dage... på dato...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...