Jump to content

Problemer Med Mit Produktbilleder På Min Webshop.


Hiller

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har et problem med visning af mine produkter, zoombilledet åbner uden for det oprinelige frameset så man skal scrolle for at se det.

 

Kan det have noget med den fejl meddelse jeg for i mit system( Illegal offset type in /home/interior/public_html/admin123/tabs/AdminModules.php on line 437 )

 

Kig på problemet her og tryk på det billede du vil se i forstørret udgave. http://www.interiorbutikken.dk/anitk-look/172-kommode-m-6-skuffer-antik-look.html

 

Hjælp hvis i kan!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej

 

Jeg køre 1.4.0.17 og vil lige sige at det har fungeret, men på grund af at jeg har ændret eller tilføjet et eller andet, så køre det ikke længere.

Og Zoom er aktiveret.

 

Kan jeg ikke tage den fil, der styre hvor billedet skal vises fra det "originale dokument" og overskrive den eksisterende fil i temaet.

 

Er lidt kringlet beskrevet, men håber at i forstår.

 

Siden hedder www.interiorbutikken.dk

Link to comment
Share on other sites

Næ, det forstår vi ikke.

 

Hvad er det du har "ændret eller tilføjet et eller andet" for noget.

 

Det er kun dig selv, der ved.

 

Læg backuppen tilbage, fra før du ændrede. Det er vist den eneste løsning.

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Jeg tænkte bare, hvis man nu overskrev filerne/modulet som styre placeringen af produkt billederne at det måske vil kunne fungere igen. Jeg har jo temaet liggende på min computer, så hvis jeg tog filerne/modulet, ligger det ud på ftp'en og overskriver den gamle fil at så ville det måske fungere igen. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre og hvilken fil/modul der styre dette.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...