Jump to content

Nybegynder der kun har adgang til back-end


Kenn Bo

Recommended Posts

Halløjsa Eksperter

 

Jeg er nybegynder til Prestashuo webshop og har ved en ven fået installeret shoppen og alt det der med installationen klarer han - alt det med koder osv.

 

Så nu er jeg igang med back-enden og så har jeg fået installeret en ny template ( min ven har fixet det ) men der er ingen indkøbskurv - og jeg kan godt finde indkøbskurven i back enden men kan ikke hverken flytte elle noget som helst med den - hvad gør jeg ?

 

Jeg har fået en template hvor der køre en billed shov i headeren på forsiden ( smart syntes jeg med lidt liv) MEN hvor f...... skifter jeg billederne henne i back-enden ?

 

Jeghar læst en del herinde på forum for at finde hjælp på de ting og har nu brugt to aftener på at læse osv men ikke fundet svarene !

 

Skal tilføje at versionen er 1.4.9 og jeg kan læse herinde at det nok er dumt at opgradere til den nyeste ( jeg ved så heller ikke lige hvordan man gør - endnu )

 

Den rå side ligger på www.kbgshop.dk hvis det hjælper jer at se hvad jeg snakker om .

 

Lige det sidste spørgsmål :

Mine priser - dem kan jeg ikke få frem - og jeg kører i både i dk og euro da jeg kører med dansk og engelsk sprog ( når jeg får det hele oversat ) hvor er det jeg fixer det med priserne ?

 

Håber i erfarende folk kan hjælpe en nysgerrig nybegynder i Prestashop !

 

På forhånd tak !

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være.

Men når nu du har fået "installeret en ny template ( min ven har fixet det ) men der er ingen indkøbskurv" så skal du da snakke med din ven.

 

Beklager.

 

Men tak for de fine ord, men der er altså en gang imellem, at vi ikke kan hjælpe.

 

Bl. a. m.h.t. templates. De har det med at lave om på diverse ting, og vi kender jo ikke alle templates.

 

Så spørgsmål om templates sendes som regel retur. Beklager......

Link to comment
Share on other sites

Du bør oprette hvert problem som en separat tråd - du hjælper andre til lettere at finde svar, hvis de har lignende specifikke spørgsmål, når du opdeler hvert problem, som én tråd.

 

Derudover er et link til shoppen et must - specielt når du ikke bruger standard theme og ligeledes, skal vi vide hvilken version af PrestaShop.

 

Læs i øvrigt min signatur for retningslinier:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...