Jump to content

Hulp nodig voor de Indeling van de site


Recommended Posts

Ik heb een aantal probleempjes met de indeling van de site die ik graag wil veranderen.

 

- De header afbeelding staat vast en wordt niet groter of kleiner als je de website vergroot, maar hij plakt er nog een achter. Deze wil groter en kleiner laten worden.

- De kopjes van nieuwe producten en fabrikanten wil ik een andere kleur hebben maar zodra ik dit verander, veranderd de tekst eronder ook mee in kleur.

- Ik wil een andere footer integreren waar een facebook knop in zit. Deze probeer ik uit een ander thema te halen maar dit lukt niet.

 

De website is : www.nr1boxing.nl dit is niet de officiële site maar een test domein

Link to comment
Share on other sites

De afbeelding in je header kun je oprekken door in je css:

}

 

te vervangen door:

 

background: url(../vp_bgpage.jpg) top left no-repeat;

background-size: 100%;

}

[Edit: Background-size: 100% is breedte en hoogte. bg-size: 100% 100px; is hoogte standaard 100px]

 

Ergens in je css staat dit:

 

#new-products_block_right dt{

padding: 10px 0 0 0

font-weight: Bold;

font-size: 12px;

color: #333;

}

 

Als je de "color" verwijderd en hieronder een nieuw id aanmaakt namelijk:

 

#new-products_block_right dt a{

color:#F00;

}

Dan kun je de kopjes van nieuwe producten een andere kleur geven.

Waar wil je de footer vandaan halen? zal ik heb in mijn testshop proberen te intergreren. lukt dit dan hoor je wel hoe t moet

 

mark

Edited by MarkeY (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je Reactie MarkeY,

 

De header blijft nu mooi staan, zou hem alleen nog mee willen laten bewegen als dat mogelijk is.

 

Het 2de probleem kan ik niet vinden in mijn css, ik ga er morgen nog eens goed naar zoeken.

 

Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan, #new-products_block_right dt staat in themes/jouwthema/css/modules/blocknewproducts/blocknewproducts.

 

Hoe bedoel je:

De header blijft nu mooi staan, zou hem alleen nog mee willen laten bewegen als dat mogelijk is.

 

bedoel je dat hij moet meescrollen? zoals: http://www.html-site.nl/background-attachment.php (een eind naar beneden staat de uitleg)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...