Jump to content

kledingmodule


Recommended Posts

hallo forumleden, bestaat er een goede module om kleding te kunnen aanbieden, en dan moet een module naast natuurlijk een artikelnummer, ook meerdere stofkawliteiten die ook weer verschillende kleuren heeft en dan nog verschillende maten kan kiezen en dat ook nog in voorraadbeheer. we kunnen dus een katoenen trui in rood maat S hebben maar ook dezelfde trui in blauw in maat S en M. de voorraad voor alle artikelen willen we kunnen bijhouden. De module van Presto-Changeo heb ik al geprobeerd en doet niet helemaal wat ik wil. Deze module is meer een configurator van verschillende onderdelen.Hebben jullie hier ervaring mee?? Ik zie met belangstelling de antwoorden tegemoet.

Link to comment
Share on other sites

Waarom moet je hier een module voor hebben? je kan bij ''combinaties'' groepen maken. bv de groep heren maten 48, 50 , 52 enz. en zo per maat de voorraad bijhouden. artikelnummer beschrijving en omschrijving is ook standaard. Je kan zelfs per attribuut (maat) die je toevoegt een foto toevoegen en die aan de maat hangen. Allemaal standaard in de catalogus. Of sla ik de plank nu helemaal mis?

Link to comment
Share on other sites

Waarom moet je hier een module voor hebben? je kan bij ''combinaties'' groepen maken. bv de groep heren maten 48, 50 , 52 enz. en zo per maat de voorraad bijhouden. artikelnummer beschrijving en omschrijving is ook standaard. Je kan zelfs per attribuut (maat) die je toevoegt een foto toevoegen en die aan de maat hangen. Allemaal standaard in de catalogus. Of sla ik de plank nu helemaal mis?

Volgens mij sla je de spijker op z'n kop. Dat is precies waar de combinaties voor zijn bedoeld
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...