Jump to content

Kategori beskrivelse? (Format)


MSkovmose

Recommended Posts

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor min kategoribeskrivelse kommer til at se således ud?

 

kategoribeskrivelse.jpgTeksten har et H1 tag i første linie og derefter er det bare ren tekst.

 

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at fjerne det ene H1 tag samt den linie, der hedder "Vivamus felis ligula, eleifend at tempor id,..."?

Og gerne også det "Mere" der står til sidst efter teksten.

 

Mvh

Martin

Edited by MSkovmose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej

 

Denne tråd står ikke til løst, derfor tillader jeg mig at skrive i den, selvom den er lidt gammel. Jeg sidder nemlig lige nu med samme problem, vil jeg høre, om du enten selv har fundet ud af det, eller om problemet stadig er der ?

 

Hvis du har fundet ud af det, kunne du tænke dig, at fortælle løsningen til mig :) ?

 

Med ønsket om en rigtig god dag til alle :)

 

Mange hilsner

 

Lise

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at I bruger PS 1.5.3, og at vi taler om modulet Startside Editor.

Hvis man undlader at skrive noget i felterne Hovedtitel og Underoverskrift, så er der fri formattering i feltet Indledende tekst (hovedfeltet). Så kan man bare skrive og formattere som man har lyst til.

 

Sorry, jeg var vist lidt for hurtig.

Det er teksten til Kategorier vi taler om.

Det kræver vist redigering i temaet at ændre

Edited by TorbenRune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert. Jeg tillod mig bare at spørge ind til noget, hvor jeg sidder med samme problem.

 

Jeg har version 1.5.4, men derfor er mit problem stadig det samme, som er beskrevet i første indlæg. Og jeg vil stadig meget gerne have løsningen på problemet :)

 

mange hilsner

 

Lise Andersen

www.spirit-world.dk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...