Jump to content

Punkter / kredit til at handle for


rw_johansen

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

Jeg er temlig ny i dette her, og har efterhånden ved i grove træk at få min shop op og køre.

 

Mit spørgsmål / problem er at jeg søger en løsning til hvor jeg vil kunne indsætte "penge" på nogle af mine brugers konto, som disse så vil kunne handle for.

 

Grunden til ønske om denne løsning er at vi er ved at oprette en offentlig webshop som alle og en hver vil kunne kandle i som en normal shop. udover dette skal det være muligt for vores medarbejder at kunne handle i shopen for deres point som de bliver tildelt 1 gang om året, og derefter skule kunne handle "gratis" i shoppen inden for det beløb disse har til rådighed.

 

Håber i kan se hvor jeg vil hen, og i kan komme med nogle gode forslag til løsning på dette :)

Link to comment
Share on other sites

Noget med rabatkuponer eller lignende?

Det skal i givet fald administreres manuelt.

 

Ja det kan man på en måde godt sige.

 

Ja er helt kalr over det er noget man skal ind hver gang dette er aktuelt at indtaste hvilket beløb der skal ind på hver konto.

 

Har også været henne og arbejde lidt med "voucher" systemet, men syntes ikke rigtigt at jeg kan få det til at virke efter hensigten :(

Link to comment
Share on other sites

Voucher = rabatkuponer.

 

Nu skriver du ikke, hvilken version af PS, det handler om. Men i 1.4.9.0, som jeg bruger er der ingen problemer.

 

Du kan tilknytte en rabatkupon til hver enkelt kunde. Så dine medarbejdere skal være oprettet som kunde, før det vil kunne bruges.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Voucher = rabatkuponer.

 

Nu skriver du ikke, hvilken version af PS, det handler om. Men i 1.4.9.0, som jeg bruger er der ingen problemer.

 

Du kan tilknytte en rabatkupon til hver enkelt kunde. Så dine medarbejdere skal være oprettet som kunde, før det vil kunne bruges.

 

Jeg bruger version 1.5.3.1, og har været inde og prøve at oprette en test person, og derefter været inde i regler for kurv og oprette en rabatkopung, som er er tildelt den specefikte bruger, men når jeg så logger ind i frontend med denne bruger dukker rabatkopungen ikke op når jeg går til kassen.

 

Ved ikke om det er mig der gør noget galt?

Link to comment
Share on other sites

Det virker i 1.4.9.0. så måske er det et af de utallige problemer med version 1.5.3.1.

 

Det kan godt være, at de skriver at den er "stable", men SÅ stabil er den altså heller ikke....

Link to comment
Share on other sites

Det virker i 1.4.9.0. så måske er det et af de utallige problemer med version 1.5.3.1.

 

Det kan godt være, at de skriver at den er "stable", men SÅ stabil er den altså heller ikke....

 

Nej hehe åbenbart ikke, så er der jo ikke andet for end at jeg må vente og se tiden an, eller gå tilbage til en ældre version.

 

Du har evt. ikke andre forslag / eller kender til et modul der kan det jeg ønsker pånær rabatkopung modulet?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...