Jump to content

[Løst] Mine varer forsvinder fra kurven


Steffen95

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har et problem med at mine varer forsvinder fra kurven når jeg går et par skridt hen i mit ordreforløb.

Det sker efter det første skridt i ordreforløbet hvis det er en gæst, som prøver at købe. Hvis det derimod er en med en konto sker det kun hvis personen vælger at læse handelbetingelserne.

Jeg har ingen ide om hvad jeg kan gøre for at fixe det. Nogen som ved hvad jeg kan gøre? Så vil jeg være meget taknemlig.

 

Prøv eventuelt selv for at se problemet www.danskegolfbolde.dk

 

På forhånd tak

Edited by Steffen95 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Har nu sat et par shops op i 1.5.2 - hvor der er mange møgirriterende problemer, så som forkert beregning af tillægspriser på varianter, topmenuen cacher og vil ikke tilføje nye kategorier og andet godt - men ingen af dem har de problemer I nævner (indtil videre). Har I prøvet at sætte dem til at køre den indbyggede One page checkout?

Link to comment
Share on other sites

Problemet med at varer ikke bliver gemt i kurven, når man går videre til en hvilken som helst anden side er kendt i 1.5.2 og løsningen er lige her...

 

Åben filen /classes/shop/shop.php

 

Find linierne:

 

// Optimization - don't redirect and allow WS and other script to work
if (!$id_shop)
$id_shop = Configuration::get('PS_SHOP_DEFAULT');

 

Slet dem og gem filen på serveren. Clear din cache og så skulle det gerne virke.

 

Det skulle gerne løse PrestaBizz's problem, men jeg tror ikke, at det er der, Steffen's problem er. Men han kan da godt prøve. Det skader ikke.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med at varer ikke bliver gemt i kurven, når man går videre til en hvilken som helst anden side er kendt i 1.5.2 og løsningen er lige her...

 

Åben filen /classes/shop/shop.php

 

Find linierne:

 

// Optimization - don't redirect and allow WS and other script to work
if (!$id_shop)
$id_shop = Configuration::get('PS_SHOP_DEFAULT');

 

Slet dem og gem filen på serveren. Clear din cache og så skulle det gerne virke.

 

Det skulle gerne løse PrestaBizz's problem, men jeg tror ikke, at det er der, Steffen's problem er. Men han kan da godt prøve. Det skader ikke.

 

Mange tak for input. Det vil jeg implementere.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...