Jump to content

Test onze nieuwe webshop


copain

Recommended Posts

Hallo,

 

Graag wil ik jullie mening horen over onze nieuwe webshop: chilliz.nl

De shop is gemaakt in 1.5.3.1 en ik ben vooral benieuwd naar de laadtijd, gebruikersgemak en het design.

 

De shop is live en uiteraard zijn bestellingen ook welkom.

 

Ik hoor graag jullie mening!

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Redelijk vlot, strak design, knap gebruik van de category gridview op zowel homepage als categorie weergave, knappe opmaak van de achtergrond i.c.m. de dropshadow langs the linker en rechterkolom.

Vooral de layout spreekt mij, vanuit technisch oogpunt erg aan.

En wat Frens zegt, mooi Cookie script hoewel voor mij persoonlijk het klikbare Cookie logo wel mag verdwijnen na aanklikken van het toestaan van de cookies.

Het is dat ik op m'n werk zit anders was ik nog wel even verder gaan testen en snuffelen :D

Link to comment
Share on other sites

Mooi Cookie script > zat die bij eventueel template ?

 

Bedankt voor de positieve reacties.

Even ter info, de webshop is gebaseerd op de standaard template van PS en stevig verbouwd.

De slider rechts is de standaard slider van PS en geschikt gemaakt voor weergave in de rechter kolom.

Het Cookie script is een betaalde versie van shopn.eu, waarbij het cookie logo aangepast is.

Link to comment
Share on other sites

Lol ik had de site bekeken zonder de reacties te lezen hier en het eerste wat mij opviel (van technisch oogpunt) was de mooie cookiemodule en ik wilde de vraag ook stellen maar anderen waren me voor las ik nu. De site ziet er gelikt uit en de laad tijden toelaatbaar.

Enige puntje waar ik op zou letten is de prijs indicator bij de filter. Deze is nu max €7999,- , als je dit zou kunnen instellen tot max een prijs rond je max prijs van je producten schrikt het potentieel klanten niet af als ze zo'n prijs zien. Klein puntje maar dit viel mij op. (ben ook maar een leek hoor)

Link to comment
Share on other sites

... Enige puntje waar ik op zou letten is de prijs indicator bij de filter. Deze is nu max €7999,- , als je dit zou kunnen instellen tot max een prijs rond je max prijs van je producten schrikt het potentieel klanten niet af als ze zo'n prijs zien. Klein puntje maar dit viel mij op. (ben ook maar een leek hoor)

 

Bedankt voor de review. Dit is alleen in de categorie 'voor Vrouwen', hier zit een product in wat nu eenmaal deze prijs heeft.

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

hier heb je een gratis cookie control, die zowel een gratis versie als betaald.

 

Ik vind deze wel mooier:

 

voor de gebruikers die m willen: http://www.civicuk.c...ookie-law/index

 

Klopt, deze gebruik ik in mijn andere shop (v.1.4.8.2) en werkt perfect.

Maar in versie 1.5.3.1 wordt de CSS niet geladen in Internet Explorer.

Na dagen bezig te zijn geweest om alle bugs uit 1.5.3.1 te halen had ik geen zin meer om me daar ook nog eens in te verdiepen.

Vandaar de betaalde versie.

Link to comment
Share on other sites

Klopt, deze gebruik ik in mijn andere shop (v.1.4.8.2) en werkt perfect.

Maar in versie 1.5.3.1 wordt de CSS niet geladen in Internet Explorer.

Na dagen bezig te zijn geweest om alle bugs uit 1.5.3.1 te halen had ik geen zin meer om me daar ook nog eens in te verdiepen.

Vandaar de betaalde versie.

 

Ik wil de module implenteren in mijn footer.tpl.

 

Ik voeg het sciptje voor de </Body> en ik krijg daarna een witte scherm op mijn website

de .js bestand die zit in een map die Cookie-Control heeft en die zit op het root.

 

Mag ik a.u.b. weten hoe jij het gedaan heb?

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Je moet het script niet in footer.tpl, maar in de header.tpl plaatsen.

Plaats het script meteen na:

 

<body {if $page_name eq '404'}id="pagenotfound"{elseif $page_name}id="{$page_name|escape:'htmlall':'UTF-8'}"{/if}>

 

en tussen {literal} ... {/literal}

De .js bestand heb ik in de js map van mijn template staan.

Let op dat de verwijzing in het script naar deze map klopt.

 

Als het goed is moet het nu werken.

Link to comment
Share on other sites

Je moet het script niet in footer.tpl, maar in de header.tpl plaatsen.

Plaats het script meteen na:

 

<body {if $page_name eq '404'}id="pagenotfound"{elseif $page_name}id="{$page_name|escape:'htmlall':'UTF-8'}"{/if}>

 

en tussen {literal} ... {/literal}

De .js bestand heb ik in de js map van mijn template staan.

Let op dat de verwijzing in het script naar deze map klopt.

 

Als het goed is moet het nu werken.

 

hallo,

 

Bedankt het is gelukt!!

 

Ik dacht altijd footer.tpl, nou wat geleerd vandaag

 

Nogmaals bedankt1

Link to comment
Share on other sites

Complimenten voor de mooie webshop!

Wat mij vooral aanspreekt is het mooie horizontale menu (afbeeldingen rechts in de dropdown), de categoriën op de homepage (mooi shadow effect) en de footer.

 

Ben benieuwd of je het theme van meet af aan zelf hebt gemaakt of een bestaand theme hebt aangepast naar je eigen wensen.

Link to comment
Share on other sites

@ R0BJ3:

Bedankt voor je reactie, de lay-out is op basis van de standaard PS template (1.5.3.1).

Het horizontale menu is het Advanced Top Menu van Presta-Module, de slider is de Mimic Slider, de categorieën op de homepage is een eigen brouwsel als ook de footer.

Schaduwen kun je makkelijk maken in de CSS met box-shadow en text-shadow.

Link to comment
Share on other sites

@copain Schaduwen kun je makkelijk maken in de CSS met box-shadow en text-shadow.

 

Jammer dat dit een IE browser niet ondersteunt.

 

Text-shadow niet maar box-shadow wel, tenminste in ie 9.

 

Bijvoorbeeld:

box-shadow:0 0 7px rgba(0, 0, 0, 0.65)

gebruikt voor de categorieën op de homepage.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...