Jump to content

Kan geen PDF documenten aanmaken


adser

Recommended Posts

Sinds de upgrade naar 1.5.2 & .3 kan ik geen documenten, zoals een factuur en pakbon, meer aanmaken. De oude documenten kan ik wel nog altijd genereren, maar voor nieuwe orders is dat niet mogelijk.

 

Voor een factuur krijg ik een serverfout, voor een pakbon gebeurt er niks.

Heb net de update gedaan naar 1.5.3.1 met de gedachte hierin een uitweg te vinden .. maar niks :-(

 

Is er iemand met enige raad?

 

Peter

post-25143-0-43055000-1358799359_thumb.jpg

post-25143-0-52049200-1358799366_thumb.jpg

Edited by adser (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb een oplossing gevonden. Prestashop kijkt in een de cache en als daar een fout bestand in staat krijg je de foutmelding.

Ik heb in de define.inc.php in de config map de "define('_PS_MODE_DEV_', false)" en "define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);" op true gezet en toen kreeg ik het foute cache bestand te zien. Daarvan heb ik de extensie naar phpx gezet en toen werkte het weer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb een oplossing gevonden. Prestashop kijkt in een de cache en als daar een fout bestand in staat krijg je de foutmelding.

Ik heb in de define.inc.php in de config map de "define('_PS_MODE_DEV_', false)" en "define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);" op true gezet en toen kreeg ik het foute cache bestand te zien. Daarvan heb ik de extensie naar phpx gezet en toen werkte het weer.

Goeie tip, thanks :D
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de tip, maar krijg bij het instellen overal netjes een debug overzicht. Maar als ik een pdf laat genereren krijg ik weer een lege pagina terug.

 

Het vreemde is dat het gewoon gewerkt heeft, heb verder niks aan bestanden gewijzigd. Heb alleen instellingen in de backoffice gedaan, maar ook geen instellingen mbt de pdf's.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...