Jump to content

informatie blokje


TTW

Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik kan nergens vinden waar ik de juiste taal voor informatie kan veranderen. Dus in het blokje van informatie waar ook de algemene voorwaarden en verzending informatie staat. Als ik op Nederlands klik staat er: "informatie". Klik ik vervolgens op engels, staat er: "Renseigments". Dat is in het Frans goed vertaald en staat er ook zo als ik de site in het frans wil. Maar waar kan ik het deel in het engels veranderen zodra ik dus op het engelse vlaggetje klik er gewoon: "information" komt te staan?

 

Ook is het zo dat als ik een bepaalde taal in stel, dus als voorbeeld alles in het Nederlands. En dat ik dan vervolgens naar de algemene voorwaarden ga, alles weer veranderd in het engels en niet op Nederlands blijft staan. Weet iemand hier raad mee of hoort dat zo?

 

M.v.g.

Link to comment
Share on other sites

Het lijkt er sterk op dat er iets niet goed gaat met de cookie.

De taalvoorkeur word niet opgeslagen terwijl je over de website, shop surft waardoor deze continu terug word gezet naar de standaard taal.

Controleer de URL en domein instellingen en bekijk de cookie die word aangemaakt (bijvoorbeeld met Firebug voor Firefox of met Google Chrome).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...