Jump to content

SQL export af ordrer og kunder?


scumdk

Recommended Posts

Jeg har en Prestashop v1.4.8 kørende og vil gerne opgradere til v1.5.3 men får en masse fejl uanset hvilken metode jeg prøver.

 

Det vigtigste jeg skal have med over er ordrer og kunder, så er der nogen der ved hvordan man exporterer disse via SQL? Det er stort set umuligt at finde et modul som både kan exportere og importere på kryds af versionerne :-/

 

Råd og alternativer modtages gerne.

 

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Det kan du ikke - så simpelt er det.

 

Har du prøvet at deaktivere "ikke native" moduler, før du opgraderer med auto-upgrade? Ellers er løsningen en manuel opgradering. Der findes ikke andre måder.

 

Mindst ligeså vigtigt: Hvorfor vil du opgradere til 1.5.3? Den er propfyldt med fejl!

 

Opgraderer du for opgraderingens skyld? Eller fordi der rent faktisk findes noget funktionalitet, du må og skal have ? Der er rigtig, rigtig mange brugere her i forum, der går mere op i at have nyeste version, frem for at sætte sig ind i de tonsvis af muligheder, der allerede findes i PrestaShop - Mit gæt er, at de alene opgraderer med det formål, at de så har den nyeste version, men de kender ikke til en brøkdel af funktionaliteten.

 

Så hvad opnår man med det?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...