Jump to content

Fjerne valg af carrier ved gratis fragt?


PrestaBizz

Recommended Posts

Når en kunde køber for et beløb der giver ret til gratis fragt vedbliver der at være mulighed for at vælge mellem forskellige fragtselskaber/leveringsformer. Hvordan ændres dette således at der ikke kan vælges?

 

Jeg kører 1.5.2.0 med default theme og 5 trins checkout.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Ja....

 

Du skriver at gratis fragt vedbliver der at være mulighed for at vælge mellem forskellige fragtselskaber/leveringsformer.

 

Et eller andet skal kunden jo kunne vælge, ellers får kunden jo ikke sin vare tilsendt.

 

Nu har jeg lige lagt sådan en i kurven, og får 3 muligheder, som alle er gratis, og det er jo rigtigt nok.

 

Det handler vel om, at du gør lidt mere ud af din beskrivelse forsendelsesmetode. F. eks. har du 2 X PostDanmark logoer. Den ene er sikker uden omdeling og den anden med omdeling. SÅ SKRIV DET DOG! UDOVER DE DER LOGOER.

 

 

UPDATE: Og så har jeg lige prøvet med en kurv under den grænse. Der har jeg fortsat 2 X PostDanmark logoer med 2 forskellige priser. Hvilken en skal jeg som kunde vælge, hvis jeg vil have bragt pakken til døren?

 

Forstår du pointen?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak for input - fair nok! Problemet er bare at jeg ikke kan se hvor man kan skrive forklarende tekst til hver type forsendelse. Hvor gør man det?

 

Men jeg ønsker stadig at der ikke er nogen valgmulighed for kunden når fragten er gratis. I de tilfælde vil jeg selv bestemme hvordan varerne leveres. Kunden behøver derfor ikke at foretage noget valg. Varerne vil bare blive leveret. Nogen input til det?

 

Pft.

Link to comment
Share on other sites

Det må du jo så selv om.

 

Men det ændrer ikke ved min kommentar om forsendelse, når gratis fragt ikke er opnået.

 

Det skriver du under carrier. Der hvor du har indsat det logo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...