Jump to content

[Solved] Zoekopdrachten In Google Analytics Leeg


lildaan

Recommended Posts

Ik heb de 'Zoekopdrachten op site' aangezet in Google Analytics, maar er worden geen zoekopdrachten weergegeven als ik in Analytics kijk. Er staat: 0,00% van uw bezoeken heeft Site Search gebruikt.

 

Ik heb echter zelf al, op computers bij anderen, als test wat termen opgezocht via mijn zoekmachine.

 

Bij profielinstellingen in Google Analytics heb ik de queryparameters "zoekresultaten, orderby, orderway, search_query" opgegeven.

 

Weet iemand of ik de paramters niet goed heb ingevuld oid? Mijn site staat op www.HipHopChicks.nl

 

Alvast bedankt!

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de 'Zoekopdrachten op site' aangezet in Google Analytics, maar er worden geen zoekopdrachten weergegeven als ik in Analytics kijk. Er staat: 0,00% van uw bezoeken heeft Site Search gebruikt.

 

Ik heb echter zelf al, op computers bij anderen, als test wat termen opgezocht via mijn zoekmachine.

 

Bij profielinstellingen in Google Analytics heb ik de queryparameters "zoekresultaten, orderby, orderway, search_query" opgegeven.

 

Weet iemand of ik de paramters niet goed heb ingevuld oid? Mijn site staat op www.HipHopChicks.nl

 

Alvast bedankt!

Ik heb het ingesteld staan op "search_query,orderby,orderway" en daarmee krijg ik momenteel wel gegevens. Sowieso staan resultaten nooit in de parameters van een url.
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het nu als volgt:

zoekopdrachtenGA.jpg

 

Maar er staat dat er nog niets gezocht is. Ik heb wel op verschillende computers de zoekmachine gebruikt en in de bekeken pagina's stata ook /search, dus dta kan het niet zijn. Moet ik misschien nog ergens iets anders invullen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dit had met een ander probleem te maken, waardoor de URL's werden overschreven, doordat in de code van Google Analytics stond:

{if isset($pageTrack)}_gaq.push(['_trackPageview', '{$pageTrack}'>);

 

Ik heb , '{$pageTrack}' nu weggehaald en nu worden de zoekresultaten ook weergegeven in Google Analytics.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...