Jump to content

meer producten in prestashop


tooievaarke

Recommended Posts

hallo iedereen

 

 

ik heb voor de moment een prestashop waar ik 1500 producten in kan plaatsen.

deze is dus bijna vol en ik heb nog veel nodig eigenlijk.

 

wie kan mij zeggen waar ik deze kan veranderen en of deze betalend is of niet.

 

eventueel dan ook de link waar ik deze kan kopen, liefst met prijzen natuurlijk.

 

 

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

hallo iedereen

 

 

ik heb voor de moment een prestashop waar ik 1500 producten in kan plaatsen.

deze is dus bijna vol en ik heb nog veel nodig eigenlijk.

 

wie kan mij zeggen waar ik deze kan veranderen en of deze betalend is of niet.

 

eventueel dan ook de link waar ik deze kan kopen, liefst met prijzen natuurlijk.

 

 

alvast bedankt

Hoezo bijna vol? Prestashop kan een onbeperkt aantal producten en categorieën aan
Link to comment
Share on other sites

de gast waar ik bij was (ondertussen al iemand anders die meer kennis heeft en mij niet in het zak zet)

zei dat ik 1000 producten kon plaatsen in prestashop. dat was te weinig dus heb ik er 500 bij gekocht dat heeft mij 80€ gekost en zei hij mij dat ik oneindig producten wou het mij 1000€ koste.

 

maar nu heb ik al van andere mensen ondervonden dat deze persoon mij al verscheidene malen in het zak heeft gezet dus wou ik hiervoor ook eens informeren.

 

het is wel zo in mijn catalogus == producten staat voor de moment dat ik 1463/1500 producten heb

hoe moet ik deze dan veranderen?

Link to comment
Share on other sites

de gast waar ik bij was (ondertussen al iemand anders die meer kennis heeft en mij niet in het zak zet)

zei dat ik 1000 producten kon plaatsen in prestashop. dat was te weinig dus heb ik er 500 bij gekocht dat heeft mij 80€ gekost en zei hij mij dat ik oneindig producten wou het mij 1000€ koste.

 

maar nu heb ik al van andere mensen ondervonden dat deze persoon mij al verscheidene malen in het zak heeft gezet dus wou ik hiervoor ook eens informeren.

 

het is wel zo in mijn catalogus == producten staat voor de moment dat ik 1463/1500 producten heb

hoe moet ik deze dan veranderen?

dan ziet het er naar uit dat de persoon die de prestashop installatie voor je heeft gedaan de core dusdanig heeft aangepast dat er daadwerkelijk een beperking van het aantal producten in de catalogus is ingesteld.

De enigste manier om dat te veranderen is de scripting aanpassen/overschrijven.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...