Jump to content

Indeksering af side


Alexanderleo

Recommended Posts

Hej folk

 

Inde under mit Google Tools kan jeg se at den står på dette:

 

Websider

 

36

Indtastet

 

1

Indekserede

 

 

Det ser jo ikke særlig optimalt ud.

 

Napz skrev det var fordi jeg havde det samme tekst på alle mine sider:

 

 

Det kan vi jo se på ovenstående ting.

 

I starten da jeg lavede min side fik jeg hjælp af en til at lave den tekst som bare skulle stå på det direkte link til min side fra google hvis i forstår?

Fx hvis i søger på TDC står der på det "store" direkte link til siden noget ved siden af TDC: "

Mobiltelefoni, bredbånd, digitalt tv og fastnettelefoni"

 

 

Det står der KUN på det direkte link. Det var ment at jeg også ville have det sådan, men mit er åbenbart kommet på ALLE links?

 

KAn i hjælpe mig?

Link to comment
Share on other sites

Men hvordan ændre du den titel som Google giver det?

 

Jeg har jo den samme titel på alle?

 

Teksten ændrer du under Indstillinger - Meta-tags (kan ikke huske om det hedder dette i de nyeste versioner). Her redigerer du index.php

 

Dine manglende indekseringer af varer kan sagtens skyldes, at din side ikke er blevet ordentligt indekseret endnu - hvad siger Google Webmasterværktøjer om indekseringsstatus?

 

Jeg kan se, at din korte beskrivelse er identisk med din meta description (på den vare jeg tjekkede). Du skal for så vidt muligt altid forsøge at skrive unikke tekster - husk på, at den tekst, du skriver i meta-description, når folk ser dine varer på f.eks. Google, så den er i høj grad også medvirkende til at folk klikker på dine links. Du udnytter heller ikke længden på meta description, som kan være op til 160 tegn.

 

Men et endnu større problem er nok mængden af dine varer. Så vidt jeg kan se, har du kun 19 varer i alt? Du sælger en type varer, hvor der er superhård konkurrence - der findes tonsvis af hjemmesider med covers. Så hvis du ser det hele lidt fra oven (ud fra søgemaskinernes perspektiv), hvad gør så din shop interessant? Ikke ret meget, når du er oppe imod nogle sites med mange 100 varenumre.

 

Så du skal dels arbejde generelt med SEO og dels få nogle flere varer i shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...