Jump to content

algemene gegevens wijzigen


floor

Recommended Posts

Beste,

 

Na een aantal webshops bekeken en getest te hebben ben ik uiteindelijk aan de gang gegaan met Prestashop. Ik ben een beginnende in de webshops maar heb wel wat ervaringen in websites, html, cms, ftp, css... Zo lukt het mij aardig om na een korte zoektocht op de ftp-server wat wijzigingen in css te maken als het bijvoorbeeld gaat om de kleurbalk in de footer. Verder lukt het mij ook een groot aantal dingen te wijzigen in de backend. Dit is redelijk duidelijk. Misschien kijk ik ergens overheen maar ik kan niet echt vinden waar ik bijvoorbeeld Terms and conditions of use of NEEM CONTACT OP en volg ons (Facebook etc) kan wijzigen/invoeren. Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen.

 

Bedankt, Henk-Jan

Link to comment
Share on other sites

Hallo Jan-Henk,

 

Daar heb ik idd wat gevonden. Inmiddels ook wat kunnen aanpassen. Het probleem was dat het venster met pagina inhoud niet direct volledig zichtbaar was. Hoewel ik in de backend contactgegevens/winkelgegevens heb aangepast staat er rechts onderin nog steeds een Frans adres. Dit blok kan ik nog niet vinden om te wijzigen.

Link to comment
Share on other sites

Kom deze tegen bij module Contact informatie blok dus dit is opgelost.

 

Hallo Frens,

Ik heb 0 items staan bij module > sociale netwerken om facebook url aan te passen. wel kom ik tegen bij winkel functies > Blok delen op Facebook... Alleen staat hier geen configuratie linkje zoals bij andere...

 

Bedankt voor jullie reacties.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...