Jump to content

(LØST) Tilføj iBill teks på min faktura?


Hiller

Recommended Posts

Hej

 

Jeg bruger version 1.4.0.17, jeg er ved at sætte mit iBill faktura betaling op og der skal jeg tilføje en tekst på min faktura, men hvor kan jeg det. iBill personalet var ikke bekendt med hvor det var jeg skulle det. Jeg har kigget efter invoice.tlp filen, men jeg kan ikke finde den. Er der nogen der kan hjælpe mig med det??

Edited by Hiller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger order manager modulet til at sætte en ibill tekst på de faktura som skal have det, er jo ikke alle faktura der skal have den tekst. måske det bare var nemmest at lave et klistermærke du sætter på de faktura, som bliver betalt via ibill.

 

Har lige et lille spørgsmål til det nyeste quickpay modul til prestashop... Hvorfor står Ibill først som betalings måde??? er jo stadig 90-95% der ønsker at betale med Kort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lod mig overtale til at sætte iBill øverst. Men jeg overvejer en løsning, hvor man kan ændre rækkefølgen.

 

/Kjeld

 

Tænkte nok det var sådan noget.. *G*

Er gået tilbage til ældre modul, da jeg vil have kort til at stå først.. samt have korttype på faktura.. men hvis den funktion med ibill med hvor betalingen skal gå til ibill er integreret i det nye modul.. ved jeg da snart ikke, ville være dejligt med et modul optimeret til version 1.4. med de funktioner jeg ønsker...

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Hej Aupino

 

Jeg har en ny version af Quickpay-modulet på bedding. I den nye version kan du selv bestemme rækkefølgen af betalingskortene og korttypen bliver sat ind i back office og på fakturaen. Send mig en besked, hvis du har lyst til at prøve det.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...