Jump to content

Blank kategori side


Muggies

Recommended Posts

Jeg læser om for mange fejl i version 1.5.3 til at jeg synes, den er værd at bruge krudt på. Installer en version 1.4.9 og afvent, at nyeste version bliver langt mere stabil (læs, brug ikke det nyeste nye, for det virker sjældent - det er jo hele kernen af Open Source, at brugerne tester og indberetter fejl - og her frigives den ene nye version efter den anden for at folk kan teste).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okay...

 

Kan man tage en database fra 1.5.3.1 og flytte til 1.4.9.x ?

 

Hvordan kan man få Prestashop 1.5.3.1 til at opdatere de interne link ? Jeg har oprettet en række nye kategorier men den melder fejl og siger den ikke kan finde siden.... Min første tanke er at prestashop 1.5.3.1 bare mangler og opdatere sine interne links

 

 

Takker på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Nej, man kan ikke tage en 1.5.3 database og flytte til en ældre version. Det er forfra.

Jeg kan ikke svare dig på problemer om version 1.5.3 og links, da jeg ikke har installeret en shop, der kører denne version.

Version 1.4.9 er stadig den mest stabile shop - men Prestashop vil gerne have alle til at køre den nyeste version, så de kan få fejlrettelser indrapporteret.

 

De gamle versioner kan hentes her: http://sourceforge.net/projects/prestashop/files/prestashop%20v1/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...