Jump to content

Newbie vraag over wijzigen/toevoegen prijzen


BlueBee

Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Gister begonnen met mijn eerste prestashop :)

Bij de install heb ik gekozen voor een demo vulling zodat je wat te kijken en vooral te proberen hebt en op die manier het systeem een beetje leert kennen, so far so good.

 

Nu is het me gelukt om de btw (21%) toe te voegen, en bij het product kan ik deze ook kiezen en wordt er vrolijk op los gerekend, ook goed :P

 

Maar wanneer ik een prijs wil aanpassen, dan wordt dat niet opgeslagen.

Wanneer ik een nieuw product aanmaak, gaat dat wel goed, maar weer geen prijzen opslaan.

 

Als ik een nieuwe cat aanmaak, en daar dan een product aan toevoeg (aanmaak), gaat dat ook goed.... maar.... weer worden de prijzen niet opgeslagen.

 

Wat gaat er nu mis? ligt dit aan de demo vulling ofzo? moet ik ergens rechten instellen? een andere volgorde gebruiken, of is er ergens een tab 'unknown settings' waar een vaag vinkje gezet moet worden alvorens je een prijs mag toevoegen of aanpassen? :D

 

Als iemand hier wat helderheid over kan verschaffen zou dat wel fijn zijn, ik gebruik overigens versie 1.4.

[edit]nee, het is 1.5.3.1[/edit]

 

[edit]

met mn neus gekeken ;)

cat aanmaken gaat dus goed, maar een nieuw product wordt niet opgeslagen in die nieuwe cat als je dat aangeeft. Alles gaat in 'Home', en daar blijft hij dan...... wat je ook probeert.

Heb nu zo onderhand alle mogelijkheden van opslaan wel gehad denk ik zo :o

Ding is ook zoooo traag :|

[/edit]

 

Thanx alvast

Edited by BlueBee (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...