Jump to content

Kurv i header?


christiano_ez

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg startede i går på at lave min egen prestashop for første gang - og langt hen ad vejen er det en drøm - designmæssigt, not so much (for en grøn som mig)

 

Jeg har version 1.5.3.1

 

Det der gjorde, at jeg faldt for Prestashop var, at funktionerne er helt geniale i forhold til vores behov.

 

Har et par issues, som jeg håber de rutinerede kræfter herinde kan hjælpe med.. Jeg har tjekket youtube, google og det her forum for råd, men jeg har ikke fundet noget jeg kunne bruge endnu.

  • I mit theme skulle der være en indkøbskurv i headeren, helt oppe i toppen... Jeg kan overhovedet ikke finde ud af at få det vist - jeg har ellers min "Cart Block" både i "Header of pages" (displayHeader) og "Top of pages" (displayTOP). Hvordan i alverden får jeg min kurv op i headeren igen?
  • Min kurv er endvidere hammer grim og regner moms'en til 0, selvom jeg har angivet under varen, at prisen er incl. moms?
  • Mit gæste checkout virker ikke - når man når til bunden bliver man bedt om at logge ind. Helt kort: jeg ønsker overhovedet ikke at mine kunder skal kunne oprette konto, kan jeg ikke slette hele den funktion?
  • hvordan redigerer jeg i check-out teksten?
  • Jeg har ikke (endnu) kunne finde ud af, hvordan jeg redigerer i fakturatekster, modtager og lignende... Er der et modul jeg har overset?

 

 

Generelt virker modulerne ret klodsede og ikke særligt brugervenlige, og det er godt nok ærgeligt når funktionaliteterne i butikken er helt fantastiske.

 

Jeg ved det er en mundfuld, men jeg håber på kyndig og seriøs vejledning :-) Tips-og-tricks er helt bestemt velkomne.

 

Vedlagt er lidt billeder der gerne skulle sætte kulør på mine mange spørgsmål.

 

/Christian

post-456583-0-24769700-1357659318_thumb.jpg

post-456583-0-20164200-1357659324_thumb.jpg

post-456583-0-81996900-1357659331_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...