Jump to content

(LØST) Vise med eller uden MOMS


Infinityjane

Recommended Posts

Synes det er meget forvirrende.

 

Jeg vil mene jeg har sat min side til at vise INCL moms. Men den viser uden momsen..

 

I kassen viser den med momsen..

 

Derudover viser den ikke det samme i safari og firefox osv osv..

 

Hvordan pokker får jeg det hele rettet til, så den bare viser ALLE priser incl. moms og kun viser momsen ved kassen?

 

Derudover er jeg også lidt forvirret da jeg både har en overskrift der hedder: Taxes og en der hedder: Momsregler..

 

I begge to er der defineret 25% - hvilken af dem skal jeg bruge - osv?

 

Lige nu er det helt fucked kan jeg se.. ingen mening.. total i kassen giver det korrekte incl. moms, men alt udregning ser ud til at være uden moms... meget mærkeligt..

 

jeg har taget screendump men kan ik lige se hvordan jeg får dem herind?

 

Jeg har en LILLE ide det måske kunne være.. Det er under "Taxes" der står afkrydsning "ja" til moms skal vises på siden og i kurv... Men det er under "momsregler" momsen er?

 

Som om at da der blev installeret dansk har den mixet og ladet begge blive..

 

Når jeg feks opretter et produkt kan jeg vælge mellem de momsregler er ligger under den danske "momsregler", men stadig er afkrydsningen under "taxes"... så hvad pokker gør jeg?

 

Jeg har en slider med "nye varer" jeg har installeret senere.. den viser priserne INCL. moms, mens alt andet på siden vises uden.. og ja.. det eneste sted den gør er ved total beløbet ved kassen

 

http://markdesign.dk

Edited by Infinityjane (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kan se, vises dine priser inkl. moms (det fremgår bare ingen steder). Men dit "shopping cart" modul i øverste højre hjørne beregner ingen moms. Mens man, når man går til kassen, fint får vist, hvor meget momsen udgør. Så der må være en fejl i dit modul. Har du selv rettet i det og måske fået slettet for meget kode?

 

En anden ting er, at hvis jeg går videre til kasse så bliver jeg som bruger forvirret over, hvordan jeg skal komme videre, fordi du har sat billeder ind til "Næste" og "fortsæt indkøb" og placeringen af dem gør, at jeg skal sidde og lede efter, hvordan jeg kommer videre. Jeg vil foreslå nogle tydelige knapper i stedet for.

 

Det er fint at lave ens side unik, men man skal altid gøre det med kunderne i baghovedet. Husk, at det skal være så nemt som muligt at finde rundt i din shop og gennemføre et køb - ellers mister du kunder på det.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Presta jeg er MIDT i en process hvor jeg laver siden, så designet er ikke det du skal have fokus på ;)

 

Derudover er det også smag og behag...

 

Og nej.. siden viser ikke priserne MED momsen... det er kun i "nye vare" modulet der sidder midt på siden... ellers bliver alle priser vist uden moms.. også i kurven..

 

Som jeg skrev er det eneste sted udover slider i midten - når den regner ud - bliver SLUTprisen korrekt.. alt andet bliver vist uden momsen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...