Jump to content

Problemer med oprettelse af kunder under Checkout. 1.5.2


Supremacy2k

Recommended Posts

Hej Community.

 

Jeg er i dag blevet gjort opmærksom på at folk har problemer med at oprette sig som kunder når checkout processen på min shop, som kører med PS 1.5.2.

 

Primært ved brug af hotmail adresser.

Jeg har selv prøvet at oprette med en hotmail, og kunne godt oprette, men intet skete.

 

Det virkede dog efter jeg ryddede cookies, og cache i min browser, samt cache under compile.

Men min kunde som agerer test kanin kan forsat ikke oprette under checkout, men godt hvis hun trykker på Login, og opretter normalt, uden om indkøbs kurven.

 

Så vil lige høre om der er nogle af jer der gider agere test kaniner, og prøve at hoppe ind på min side på www.exshop.dk , tilføje noget til kurven og og prøve at hoppe igennem checkout processen, med oprettelse af konto.

 

OBS: Der er tale om salg af sexlegetøj, så er i advaret.

 

(I kan bagefter smide mig en PM med jeres email, så bliver i slettet igen, hvis i altså bliver oprettet.)

 

Hvis der er nogle der evt har prøvet, og det ikke virker, og i har ideer til hvad der er galt, må i meget gerne råbe højt.

 

På forhånd tak

- Supremacy2k

 

ps. Skal på arbejde senere, og skal op om 4 timer, så jeg kan først svare enten engang i nat, efter job, eller i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...