Jump to content

Afprijzing: niet in winkelmand en sorteren werkt niet goed


lildaan

Recommended Posts

Bij de afgeprijsde producten gaan er bij mij twee dingen mis:

 

1. in de winkelmand worden de afprijzingen niet weergegeven. Op de homepage en op alle andere pagina's wordt de afprijzing wel weergegeven, maar het lukt me niet om dit in de winkelwagen ook te krijgen. Heeft iemand hier een code voor?

 

2. het sorteren van de producten werkt niet goed, bij bijv de zoekresultaten en op de categoriepagina's. Als je sorteert op prijs dan wordt de oude prijs gebruikt ipv de nieuwe.

 

Waarschijnlijk gebruik ik het verkeerde prijselement, maar hoe kan ik zorgen dat als een product is afgeprijst deze prijs wordt gebruikt en als dit niet het geval is de oude prijs?

 

Ik heb nu dit in product-sort.tpl:

<form id="productsSortForm" action="{$request|escape:'htmlall':'UTF-8'}">
<p class="select">
 <label for="selectPrductSort">{l s='Sort by'}</label>
 <select id="selectPrductSort" onchange="document.location.href = $(this).val();">
  <option value="{$link->addSortDetails($request, $orderbydefault, $orderwaydefault)|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq $orderbydefault}selected="selected"{/if}>{l s='--'}</option>
					<option value="{$link->addSortDetails($request, 'date_add', 'desc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'date_add' AND $orderway eq 'asc'}selected="selected"{/if}>{l s='Nieuwste kleding'}</option>
 <option value="{$link->addSortDetails($request, 'date_add', 'asc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'date_add' AND $orderway eq 'asc'}selected="selected"{/if}>{l s='Oudste kleding'}</option>
  {if !$PS_CATALOG_MODE}
  <option value="{$link->addSortDetails($request, 'price', 'asc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'price' AND $orderway eq 'asc'}selected="selected"{/if}>{l s='Goedkoopste eerst'}</option>
  <option value="{$link->addSortDetails($request, 'price', 'desc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'price' AND $orderway eq 'desc'}selected="selected"{/if}>{l s='Duurste eerst'}</option>
  {/if}
  <option value="{$link->addSortDetails($request, 'name', 'asc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'name' AND $orderway eq 'asc'}selected="selected"{/if}>{l s='Productnaam: A tot Z'}</option>
  <option value="{$link->addSortDetails($request, 'name', 'desc')|escape:'htmlall':'UTF-8'}" {if $orderby eq 'name' AND $orderway eq 'desc'}selected="selected"{/if}>{l s='Productnaam: Z tot A'}</option>
 </select>
</p>
</form>

 

 

Ik gebruik prestashop 1.4, de shop die ik tot nu toe heb gemaakt staat op http://lildaan.nl/prestashop/

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...