Jump to content

Problemer med at installere nyt theme


Mirko Sevak

Recommended Posts

Hej alle,

 

Vi har netop fået investeret i vores "nye" hjemmeside med et nyt tema købt ved templatemonster.com.

 

Nu har vi lidt problemer med at få det installeret.

 

Temaet har vi fået installeret "korrekt", men nu melder modulerne følgende problem:


[list]
[*][piscesslider] Error found in config file: failed to load external entity "/volume1/web/prestashop/modules/piscesslider/config.xml"
[*][tmbestsellers] Error found in config file: failed to load external entity "/volume1/web/prestashop/modules/tmbestsellers/config.xml"
[*][tmcategories] Error found in config file: failed to load external entity "/volume1/web/prestashop/modules/tmcategories/config.xml"
[*][tmfooterlinks] Error found in config file: failed to load external entity "/volume1/web/prestashop/modules/tmfooterlinks/config.xml"
[*][tmheaderlinks] Error found in config file: failed to load external entity "/volume1/web/prestashop/modules/tmheaderlinks/config.xml"
[/list]

Alle moduler er beslægtet med det nye tema.

 

Hvad kan man gøre? Umiddelfart ser config.xml fin ud, og kan ikke der se fejlen. Her er en af xml filerne:

 

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<module>
<name>tmbestsellers</name>
<displayName>TM Top seller block</displayName>
<version>1.0</version>
<description>Add a block displaying the shop\'s top sellers.</description>
<author>TM</author>
<tab>front_office_features</tab>
<is_configurable>1</is_configurable>
<need_instance>1</need_instance>
</module>

Link to comment
Share on other sites

1. Er du sikker på, at themet er kompatibelt med din version af PrestaShop?

2. Har du kontaktet Templatemonster vedr. fejlen?

 

Versionsnummeret er ikke 100% det samme. Men det er begge installeret på 1.4 systemer, det går jeg ud fra er den vigtigste paramenter!

 

Jeg ville gerne se om jeg kunne løse problemet uden at skulle kontakte deres kundeservice, da jeg har hørt den skulle være lidt træg!

Link to comment
Share on other sites

Som oftest er themes fra version 1.4.7 kompatible op til version 1.4.9.

 

Jeg har ikke oplevet Templatemonster som træge med deres support, de få gange, jeg har haft behov for at kontakte dem - tværtimod. Jeg kan ikke rigtig se, hvordan nogen her i forum har en chance for at hjælpe dig, når vi hverken kender themet eller har adgang til din shop.

Link to comment
Share on other sites

Som oftest er themes fra version 1.4.7 kompatible op til version 1.4.9.

 

Jeg har ikke oplevet Templatemonster som træge med deres support, de få gange, jeg har haft behov for at kontakte dem - tværtimod. Jeg kan ikke rigtig se, hvordan nogen her i forum har en chance for at hjælpe dig, når vi hverken kender themet eller har adgang til din shop.

 

Godt ord igen :)

 

Jeg prøver at kontakte templatemonster.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...