Jump to content

Afleveradres altijd verplicht bij checkout? (alleen digitale produkten)?


Recommended Posts

Beste mensen,

 

De quick checkout voor gasten:

Deze starter wil graag het verplichte invullen van de velden van het afleveradres uitschakelen.

Omdat er alleen digitale produkten af te nemen zijn is een afleveradres niet nodig.

 

Alle opties in de BO ten spijt (waarbij ik volgens de quick check out ook een vinkje kan aanzetten waarbij het adres later ingevuld kan worden)..-> het blijven verplichten velden.

 

Ik kan het pgm niet vinden waar ik de required eruit kan halen, of wellicht valt dan alles om?

 

Weet wie hoe dit in de source uit te zetten of wellicht een aanvullende module dan wel optie?

 

groet,

 

Ben

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf inmiddels een oplossing gemaakt:

De verplichte velden laten vullen met N/A Not applicable...de klant hoeft niets meer in te vullen.

order-opc-new-account.tpl aangepast:

bv

<p class="required text">

<label for="lastname">{l s='Last name'} <sup>*</sup></label>

<input type="text" class="text" id="customer_lastname" name="customer_lastname" onblur="$('#lastname').val($(this).val());" value="n/a" />

Waarbij dus de value gevuld wordt ipv uitgelezen

 

Andere oplossing bv foutmodules uitschakelen of velden verwijderen verstoren de werking van de checkout naar mijn idee compleet ...

Edited by Benny10 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf inmiddels een oplossing gemaakt:

De verplichte velden laten vullen met N/A Not applicable...de klant hoeft niets meer in te vullen.

order-opc-new-account.tpl aangepast:

bv

<p class="required text">

<label for="lastname">{l s='Last name'} <sup>*</sup></label>

<input type="text" class="text" id="customer_lastname" name="customer_lastname" onblur="$('#lastname').val($(this).val());" value="n/a" />

Waarbij dus de value gevuld wordt ipv uitgelezen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...