Jump to content

Standaard categorie verwijderen


neon-vin

Recommended Posts

Beste Prestashoppers,

 

Ik heb 3 problemen met mijn huidige webshop.

 

 

 

 

1: elk product heeft op dit moment een Standaard categorie: (welke ik moet kiezen tussen mijn categorieën.)

 

Ik wil hier vanaf want daardoor als ik een categorie browse en een product aan klik het menu rechtsboven automatisch naar het standaard ingestelde categorie van het product gaat en dus uit de categorie waarin de klant aan het zoeken was!

 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

2. Als ik in een categorie blader op de website zie ik standaard 10 producten ik wil dit naar 20 of 50 aanpassen weet iemand hoe ik dat kan doen?

 

3. hoe kan ik het menu rechtsboven in beeld uitgeklapt weergeven zodat dus de sub-categorieën permanent zichtbaar zijn.

 

 

Groetjes,

Edited by neon-vin (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

1: elk product heeft op dit moment een Standaard categorie: (welke ik moet kiezen tussen mijn categorieën.)

 

Ik wil hier vanaf want daardoor als ik een categorie browse en een product aan klik het menu rechtsboven automatisch naar het standaard ingestelde categorie van het product gaat en dus uit de categorie waarin de klant aan het zoeken was!

 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

2. Als ik in een categorie blader op de website zie ik standaard 10 producten ik wil dit naar 20 of 50 aanpassen weet iemand hoe ik dat kan doen?

 

3. hoe kan ik het menu rechtsboven in beeld uitgeklapt weergeven zodat dus de sub-categorieën permanent zichtbaar zijn.

 

 

De 1e vraag begrijp ik niet

 

2e >in de BO naar >voorkeuren> producten > zie producten per pagina bij paginering

 

3 heb je een voorbeeld ?

Link to comment
Share on other sites

Alweer bedankt!

Nu die 2 problemen zijn verholpen kom ik weer terug op mijn vraag 1.

 

Vanaf voor af aan.

 

Je hebt een product, je vult alle gegevens in.

Je kunt kiezen in welke categorieën dit product zichtbaar moet worden.

Nu wil ik het in meerdere categorieën zichtbaar hebben. Stel in 1, ,2 en categorie 3.

Als ik in categorie 2 aan het zoeken ben en ik vind bovenstaand product en ik klik het aan. Dan verspringt het menu automatisch naar de hoofdcategorie (in dit voorbeeld 1) ik wil dus dat dat verspringen van categorie niet meer gebeurt,

 

Hoop dat het zo duidelijker is :)

Link to comment
Share on other sites

Nu we het toch over producten hebben.

 

Ik heb een vraag:

 

Ik heb een product die kost bijvoorbeeld 5 euro per stuk, maar wanneer je 3 of 5 stuks koop. krijg je korting

 

Dus zo bijv.

 

1 stuk = 5

3 stuks = 4,50

6 stuks = 3,00

 

Dit wil ik dan per product toepassen, dus niet allemaal de zelfde korting

 

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Bij het toevoegen van een product zie ik m niet staan

 

alvast bedankt!

Edited by maroc1994 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nu we het toch over producten hebben.

 

Ik heb een vraag:

 

Ik heb een product die kost bijvoorbeeld 5 euro per stuk, maar wanneer je 3 of 5 stuks koop. krijg je korting

 

Dus zo bijv.

 

1 stuk = 5

3 stuks = 4,50

6 stuks = 3,00

 

Dit wil ik dan per product toepassen, dus niet allemaal de zelfde korting

 

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Bij het toevoegen van een product zie ik m niet staan

 

alvast bedankt!

Wil je dit aub even in een apart topic zetten?
Link to comment
Share on other sites

Alweer bedankt!

Nu die 2 problemen zijn verholpen kom ik weer terug op mijn vraag 1.

 

Vanaf voor af aan.

 

Je hebt een product, je vult alle gegevens in.

Je kunt kiezen in welke categorieën dit product zichtbaar moet worden.

Nu wil ik het in meerdere categorieën zichtbaar hebben. Stel in 1, ,2 en categorie 3.

Als ik in categorie 2 aan het zoeken ben en ik vind bovenstaand product en ik klik het aan. Dan verspringt het menu automatisch naar de hoofdcategorie (in dit voorbeeld 1) ik wil dus dat dat verspringen van categorie niet meer gebeurt,

 

Hoop dat het zo duidelijker is :)

Dat is waarschijnlijk te bereiken met een override. Ik moet even uitzoeken hoe de breadcrumb cq. categoryblock-module werkt ten aanzien van active category en kom daar nog op terug.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...