Jump to content

Hoe gratis verzending uitschakelen?


Willem Leo van Pelt

Recommended Posts

Ik heb Prestashop 1.5.2 geïnstalleerd. Leek goed te gaan, totdat ik merkte dat bij het plaatsen van een artikel in de winkelwagen, geen verzendkosten, maar gratis verzending is geregeld.

Bij Shipping/Carriers staan de Gratis Verzending op Nee en allen hebben een rood kruis.

Afhandeling onder Shipping : de parameters staan op 0

Ik heb geen Cart Rules opgenomen.

Bij Shopping Carts zie ik geen Gratis Verzending schakelaar.

Bij de bestelling van John Doe (door Prestatshop ingebracht) zie ik wel verzendkosten apart.

 

Wie wil mij verder helpen?

Link to comment
Share on other sites

Ja, carries, weight ranges en shipping (prices) staan goed, hoor. De prijs van een artikel komt in de winkelmand wel te voorschijn, maar daar zie ik dan ook de tekst "gratis verzending!" en (dus) geen verzendkosten.

Ik draai ook nog steeds op de voorgaande versie. Je weet immers maar nooit. Maar wil wel graag overstappen naar 1.5.2 en dan moet een dergelijk probleem eerst opgelost zijn.

Na veel gezoek en uitproberen weet ik niet meer waar ik de zaak kan oplossen.

Willem Leo van Pelt ( www.willemleovanpelt.eu/atwillems )

Link to comment
Share on other sites

Ja, carries, weight ranges en shipping (prices) staan goed, hoor. De prijs van een artikel komt in de winkelmand wel te voorschijn, maar daar zie ik dan ook de tekst "gratis verzending!" en (dus) geen verzendkosten.

Ik draai ook nog steeds op de voorgaande versie. Je weet immers maar nooit. Maar wil wel graag overstappen naar 1.5.2 en dan moet een dergelijk probleem eerst opgelost zijn.

Na veel gezoek en uitproberen weet ik niet meer waar ik de zaak kan oplossen.

Willem Leo van Pelt ( www.willemleovanpelt.eu/atwillems )

Je ziet de tekst gratis verzending zolang je de stappen van de order niet doorloopt, vermoed ik, en een carrier kiest. Kwestie van de vertaling vervangen voor een spatie
Link to comment
Share on other sites

Goedendag Scorpionsworld.

Ik dacht met je suggestie gered te zijn. Edoch, ik heb twee nieuwe artikelen ingebracht. Het eerste artikel is aan carrier TNT4 gekoppeld en het tweede artikel heb ik op dezelfde wijze ingevoerd, nu onder TNT13. Twee verschillende vervoerders dus, met elk hun eigen prijs, het eerste product met verzendkosten € 2,16, het tweede artikel met de verzendkosten € 6,75. Als ik nu het tweede artikel kies (titel is: Een nacht zonder sterren), dan komt toch weer een gratis verzending en niet de bedoelde verzendkosten in de winkelwagen.

Ra,ra hoek kan dat?

Probeer maar eens uit als Visitor.

 

Mijn Prestashop 1.5.2 is te vinden via www.willemleovanpelt.eu/atwillemsnow

 

Willem Leo van Pelt

Edited by Willem Leo van Pelt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...