Jump to content

[SOLVED]kan geen product images uploaden


Koekedoe

Recommended Posts

Ik heb net de overstap gemaakt naar versie 1.5.2

Na heel wat problemen is me dit zo goed als volledig gelukt. Enkel nog wat lay-out problemen.

 

Maar ik stuit tegen het volgende. Wanneer ik bij producten naar de tab afbeeldingen ga, dan vind ik er geen knop om de foto's te uploaden.

 

DIt is het scherm dat ik te zien krijg:

pic.jpg

Edited by Koekedoe (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

Heb je toevallig de nederlandse taalpakket van telesight geinstalleerd?

 

Ik heb namelijk ook de zelfde probleem,

 

Probeer is bij tabblad medewerkers en dan je account op ENGELS te zetten. (opslaan)

 

en ga dan terug naar tabblad medewerkers en onderaan zie een optie om je taal te onthouden en zet m op ja en daarna opslaan.

 

Als het goed is kan je nu wel afbeeldingen toevoegen

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

Ik kan het probleem reproduceren op een nieuwe testomgeving. Nu nog uitzoeken waar de fout zit en hoe dit permanent op te lossen.

 

hallo,

 

bedankt! de probleem werkt zelfs op een standaard schone prestashop. Ik denk dat wanneer je op afbeelding klikt, dan weet hij niet waar hij naartoe moet gaan.

 

Ik denk een verkeerde link of een fout in de nederlandse taalpakket van telesight.

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

bedankt! de probleem werkt zelfs op een standaard schone prestashop. Ik denk dat wanneer je op afbeelding klikt, dan weet hij niet waar hij naartoe moet gaan.

 

Ik denk een verkeerde link of een fout in de nederlandse taalpakket van telesight.

Het probleem is een javascript fout door een onbedoelde regeleinde in het vertaalbestand.

Als je in de BO naar vertalingen->backoffice vertalingen->nederlands gaat en je slaat deze vertalingen even een keer op dan moet het probleem zijn opgelost.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is een javascript fout door een onbedoelde regeleinde in het vertaalbestand.

Als je in de BO naar vertalingen->backoffice vertalingen->nederlands gaat en je slaat deze vertalingen even een keer op dan moet het probleem zijn opgelost.

 

hallo,

 

YOEHHOOOEE opgelost.

 

Harstikke bedankt!!!!!!!!!!

 

Hoe kwam je achter dat het daar aan lag.

Ik heb me verrot gezocht!

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

Het probleem heeft zich vandaag opnieuw voorgedaan. Ik heb mijn BO terug in het Engels geplaatst en het probleem is terug opgelost. Zou er nog een fout kunnen inzitten?

 

Hier ook problemen met afbeeldingen toevoegen bij artikelen. Ik ben aan zoeken gegaan en vond de fout in het bestand '/translations/nl/admin.php'. Op regel 1109 en 1110 stonden daar gebroedelijk onder elkaar:

 

$_LANGADM['AdminProducts4ce8e7777d2385ce6123d0083d8d8cb4'] = '
Afbeelding toevoegen is geslaagd';

 

Daar heb ik 1 regel van gemaakt. Een simpele ram op de Del toets was voldoende om et probleem op te lossen :)

 

Ow ja ... een kleine opmerking: als je dit bestand opent op een Windows systeem in bijv. Kladblok, dan is het mogelijk wel 1 regel en staat er een vierkantje. Verwijder dan dit vierkantje.

Edited by PS_User (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...