Jump to content

Image TAB van product wil niet laden in admin


Martin1966

Recommended Posts

Na de installatie van 1.5.2. is onze site zonder veel problemen in een testfase operationeel. We konden ook artikelen aanmaken en plaatjes toevoegen.

 

Niet helemaal bekend vanaf wanneer maar nu wil de images TAB van een product niet meer laden. Er verschijnt alleen een leeg blad. Geen foutmelding ook niet met de debug setting aan.

Het gaat hier om de backend.

 

Het probleem speelt bij zowel nieuwe als bestaande artikelen. Wie kan mij op weg helpen?

Edited by Martin1966 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na de installatie van 1.5.2. is onze site zonder veel problemen in een testfase operationeel. We konden ook artikelen aanmaken en plaatjes toevoegen.

 

Niet helemaal bekend vanaf wanneer maar nu wil de images TAB van een product niet meer laden. Er verschijnt alleen een leeg blad. Geen foutmelding ook niet met de debug setting aan.

Het gaat hier om de backend.

 

Het probleem speelt bij zowel nieuwe als bestaande artikelen. Wie kan mij op weg helpen?

Maak je gebruik van de Nederlandse vertaling?
Link to comment
Share on other sites

Ja ik gebruik de NL vertaling en daar lijkt het probleem dan ook in te zitten. Zet ik de admin op EN dan werkt het goed. ( Heb er wel lang naar moeten zoeken..... ) Nog niet kunnen uitvinden waar het exact in zit.

Kijk eens bij http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/209489-solvedkan-geen-product-images-uploaden/page__view__findpost__p__1033334 ;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...