Jump to content

Problemer med check out PS 1.5.2


Thebutik85

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg har fået sat en webshop op i PS 1.5.2 , og har en blokering som jeg ikke kan få løst.

 

Jeg lægger varen i kurven -> logger ind på min konto -> vælger leveringsmetode -> men når der skal vælges betalingsmåde så forekommer der denne besked:

 

En vare i din kurv er ikke længere til rådighed. Du kan ikke fortsætte din ordre.

 

 

Er der nogen herinde som ved hvordan man løser dette?????? Det virkede før, men ved ikke hvad der er sket så den er blevet blokeret.. ?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...

 

ER den vare fortsat tilgængelig?

 

En lille historie fra det virkelige liv med version 1.4.x.x: En kunde på Lavprisfrø havde gennem en måned opbygget en kurv på rimeligt mange penge, når man taler om frø. Da kunden ville betale, så kunne kunden ikke det, fordi i mellemtiden var en af varerne udgået. PS 1.4.x.x. kan ingen meddelelser, bortset fra at betalingen ikke kunne gennemføres. Kunden kontaktede mig, og jeg fandt ud af den ene vare, som var udgået, og som kunden derfor skulle slette i indkøbskurven. Og så gik den ordre igennem.

 

PS 1.5.x.x. har tilsyneladende ændret, så den trods alt skriver en fejl til kunden. Nu ved jeg jo ikke om der kun er een ordre i den kurv, eller om den vare virkelig ER udgået. Men PS kunne da godt skrive, hvilken vare..........

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...