Jump to content

Mailadresse overføres ikke til Ewire


Mobil4u.dk

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har haft installeret et modul der har lavet en del ravage i min shop, det er fjernet igen, men nogle af fejlene hænger ved endnu.

 

Et af problemerne er, at den mailadresse kunderne taster når de afgiver en ordre ikke bliver ført med over når de skal betale med Ewire. Der står en mailadresse som følger: [email protected]

 

Hvor og hvordan ændrer jeg tilbage til det originale, hvor kundens mailadresse automatisk føres med over i Ewire-betalingsdelen. Jeg tror jeg taber salg på det, for kunderne er tvunget til at ændre denne mailadresse ellers afvises deres betaling.....

 

Et andet men dog knap så kritisk problem er at leveringsoplysningerne ikke bliver overført til ordrerne. Således står der ikke leveringsoplysninger på hverken faktura til kunden eller når jeg går ind på en ordre i backend. Den eneste måde jeg kan finde adressen er ved at gå ind under "kunder" og opsnappe navn og adresse her. Hvad er der galt her og hvordan ændres det.

 

Håber der er en venlig sjæl der har et bud på hvordan disse to fejl rettes.......

Link to comment
Share on other sites

Kan se i min "file-manager", at umiddelbart er den eneste fil der er ændret på det tidspunkt jeg installerede modulet min htaccess fil. Den er ændret præcis på det tidspunkt hvor jeg installerede det famøse modul. Kan det være den der laver ravage? Hvis det er den kan den så genskabes tilbage til et bestemt tidspunkt før installationen af modulet.......

Link to comment
Share on other sites

Ok. Hvad kan jeg gøre ved det?

 

Mit one page checkout er et købt modul. Problemet kan vel afhjælpes ved at afinstallere det og så installere det forfra, kræver godt nok en del arbejde med opsætning og oversættelse forfra.

 

Er dette en løsning og fremfor alt er der en nemmere løsning.....?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...