Jump to content

Indkøbskurven gemmer ikke de produkter der tilføjes?


MSkovmose

Recommended Posts

Jeg har til min gru opdaget en grum fejl i min shop. En fejl som jeg ikke har oplevet på min stationære computer, som jeg har arbejdet på hele tiden.

 

Men tidligere i dag loggede jeg på via min bærbar, da jeg sad i bilen og rodede lidt rundt og så stødte jeg ind i det...

 

Når jeg tilføjede en vare til indkøbskurven og efterfølgende tilføjede en ny, så var der stadig kun 1 vare i indkøbskurven. Og gik jeg så ind i indkøbskurven, så er den tom??

 

På en eller anden måde 'husker' sessionen ikke, hvad der sker.

 

Jeg har her til aften forsøgt med 3 andre bærbare og andre browsere (IE, Firefox og Chrome) og alle laver det samme nummer. Men der er stadig ingen problemer her på min bærbare computer??

 

Hvad pokker kan der være galt? Jeg vil så nødigt til at starte helt forfra, for jeg er NÆSTEN færdig med at sætte min shop op.

 

Folk kan se den på http://www.bellaborsa.dk og den kører version 1.5.2

 

Se gerne om I kan fremprovokere samme fejl.

Jeg troede egentlig, at den opstod, da jeg tilføjede to varer meget hurtigt efter hinanden fra samme side. Men det lader det ikke til at alligevel. Jeg håber at nogle vil teste det lidt og komme med deres resultater og en evt. mulig løsning. :)

 

 

Mvh

Martin

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi de cookies kun ligger på den PC, som indkøbskurven er startet på.

 

Skifter du til en anden PC, så findes cookies ikke, og så starter indkøbskurven påny.

 

Det er der ikke noget forkert i.

Link to comment
Share on other sites

Beklager pertho, men det giver jo ingen mening.

 

De 4 bærbare computere jeg har har testet på har ikke været på min webshop før og bør derfor ikke have noget med cookies eller indkøbsvogn at gøre andet end at de må kunne betragtes som en mulig kunde. Og så virker det ikke for dem?

På ingen af computerne har jeg været logget ind med en bruger.

 

Jeg skifter på intet tidspunkt i videoen computer. Jeg prøver at lægge en vare i indkøbskurven, men så snart jeg går videre til en anden side i min shop, så er den forsvundet fra indkøbskurven.

 

Jeg har testet lidt mere i forhold til forskellige browsere og computere og skrevet på det engelske forum:

 

http://www.prestasho...ts-added-to-it/

Edited by MSkovmose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...