Jump to content

Automatisk rabat og "max 2 pr. kunde"


Mirko Sevak

Recommended Posts

Hej alle,

 

Vi skal til at køre nogle forskellige tilbud, og vil i den forbindelse gerne høre hvordan nedenstående scenarier kan laves bedst?

 

1.

 

1 produkt til en pris, 4 til en reduceret pris (mængderabat) - kan man få prestashop/et modul til automatisk at fratrække rabatten i kurven?

 

2.

 

Vi vil også køre med "max 2 pr. kunde" princip, kan man gøre 2 varer billige, men den ryger tilbage på normalpris på den 3.?

 

 

Håber i forstod hvad jeg mener ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvilken version bruger du? Jeg troede det var en af de nye features i version 1.5. Version 1.4 kan ikke håndtere det.

 

Vi bruger faktisk 1.4. Vi er dog igang med at lave helt nyt design på hjemmesiden, og i den forbindelse opdaterer vi til 1.5.

 

Tak for svaret

Link to comment
Share on other sites

Nu kan det godt være, at jeg flippede lidt ud i Valkyrjas tråd med et spørgsmål.

 

Men Valkyrjas svar i denne tråd er altså ikke meget bevendt. Beklager Valkyrjas, men dine svar er altså meget indforstået, "Ja ved at du opretter rabat koder, og vælger div. indstillinger", Jatak. Du må lidt ned på jorden.

 

Men til mit svar.

 

1) Jeg søger noget tilsvarende, og har ikke fundet svaret nogle steder. Så umiddelbart nej.

 

2) Det tror jeg ikke.

 

Jeg kører med 1.4.9.0. Om det er anderledes i 1.5.2.0 ved jeg ikke. Backend har nogle nye faciliteter, som jeg ikke har dyrket særligt meget endnu. Men jeg tvivler. Hvis jeg tager fejl der, så er det da noget, som kan bruges.

 

Men så er vi tilbage i diskussionen: Det ville være rart, hvis den der spørger, skriver hvilken version, det handler om.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...