Jump to content

Mystisk fejl rightside tmpl og footer modul vises ikke hvis tilgang via link.


Aupino

Recommended Posts

Har fået en fejl som er ved at gå mig lidt på nerverne, er opstået efter vi skiftede til meebox. Hvis man tilgår vores side via link vises Højre kolonne og footer modul ikke. i det øjeblik man så klikker på en kategori, vare eller link på siden er de begge med igen. Det mest underlige er at hvis man skriver web adressen manuelt ser det ud til at være ok. i hverfald i firefox.. også hvis man feks. har siden liggende i sin cache er det også tilsyneladende ok.

 

Troede en overgang det var noget med www. foran men har oplevet fejlen både med og uden

 

Samme problem er også hvis det feks er et google link til en bestemt vare på siden.

 

prøv selv her http://www.ion-balance.dk

 

Håber der er en kvik person der kan komme med en god ide om hvad dette kan være...

 

Nb. Har selvfølgelig prøvet at deaktivere alle moduler i højre side en for en.. samt footer.. men stadig samme fejl.

 

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det virker fint når jeg klikker på dit link. Men finder jeg en side via Google, forsvinder højre (ikke venstre) kolonne og footeren indtil jeg klikker på noget. Jeg har desværre ikke en løsning til dig, men ville blot oplyse, at hos mig (i Chrome og Safari til MacOSX) er det højre kolonne+footer der mangler..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...