Jump to content

Modul kompabilitet med 1.5.2?


MSkovmose

Recommended Posts

Jeg synes, at det er svært at finde moduler, som står til at supportere 1.5.2.

De fleste går til 1.4.8 - 1.4.9.

 

Men er 1.5.2 så anderledes, at den ikke kan bruge dem eller har forfatterne til disse moduler bare ikke fået opdateret deres modulside til at vise, at de også dur til 1.5.2?

 

Jeg vil jo bare ikke købe dem, hvis det nu viser sig, at de ikke dur til min version.

 

Men der er godt nok ved at være en del moduler, som jeg gerne ville have på min shop, at jeg overvejer at nedgradere min shop i stedet. :(

 

Mvh

Martin

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår simpelthen ikke, at folk bliver ved med at installere version 1.5.2 med mindre det er tvingende nødvendigt - og hvornår er det egentlig det? Versionen er næsten helt ny, og der er utallige indlæg og fejlrapporter om moduler, themes, funktionalitet, der ikke virker.

 

Den sidste uge har jeg fået 3 henvendelser fra folk der vil have hjælp til opgradering til den nye version - og jeg råder alle til at vente. Hvorfor få noget ny funktionalitet, hvis 10 andre ting holder op med at virke?

 

Version 1.4.9 kører super stabilt, den er gennemtestet, moduler virker og langt de fleste themes også. Så mit bedste råd er faktisk, at du starter forfra (mig bekendt kan man stadig ikke nedgradere med succes?). Når version 1.5 så bliver stabil nok til, at det er værd at opgradere - når langt flere moduler virker og der er flere themes, og versionen i øvrigt er gennemtestet, kan du jo lave en auto-upgrade (og måske påregne at theme skal opgraderes, hvis du har et købt theme).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan så fortælle, at jeg har installeret 1.5.2, da jeg er helt ny Prestashop bruger og det var den version, jeg kunne downloade. :)

 

Så det er ikke for, at jeg har opgraderet.

 

Men jeg må vel hellere undersøge, hvad forskellen er på 1.4.9 og 1.5.2 så. Om der er nogle funktioner, jeg vil komme til at savne. Jeg føler dog ikke, at jeg har oplevet nogle problemer ved 1.5.2 ud over, at der ikke er så mange moduler og temaer.

 

Nu har jeg dog lige købt et tema, som går på 1.5.2. Men det virker også til ældre versioner, så jeg vil ikke have tabt penge på at installere en ældre version, da det stadig vil kunne bruges.

Edited by MSkovmose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...