Jump to content

[LØST] Shipping problemer i BO


MSkovmose

Recommended Posts

Jeg har 2 problemer i opsætningen af min første Prestashop, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med:

 

1. Uanset hvad jeg angiver af fragtpris i BO, så bliver prisen 1 krone højere for kunden i FO. Jeg har sat handling til 0 kr. Dette kan selvfølgelig løses ved at sætte fragtprisen 1 krone lavere end den reelle pris, hvis der ikke dukker andre undtagelser op på et tidspunkt.

Endnu en dummeflad til mig selv. Jeg havde fået tastet vægten ind i feltet med tillægspris pr. stk.

Jeg sætter mig bare ned på mine hænder. Så kan jeg da ikke lave flere ulykker...

 

2. Jeg har angivet 2 fragtmuligheder indtil videre. PostDK med og uden omdeling. Begge 2 har fået sat 3 vægtkriterier op for 0-5, 5-10 og 10-20 kg med deres respektive priser. Derudover er den foretrukne fragtmulighed sat til at være den billigste.

Når jeg tilføjer varer til en samlet vægt inden for 0-5 kg, så vælger den rigtig nok Post DK uden omdeling. Men går jeg over 5 kg, så vælger den PostDK med omdeling på trods af at uden omdeling er billigere i begge kriterier. Og når kunden når til fragtsiden så kan man også kun vælge med omdeling.

Jeg havde fået valgt en specifik fragtmulighed for den testvare, jeg havde været inde og sætte til en høj vægt. *dummeflad*

 

Jeg bruger Prestashop v.1.5.2

post-432871-0-68893200-1353574213_thumb.jpg

post-432871-0-18891100-1353574276_thumb.jpg

Edited by MSkovmose (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...