Jump to content

Indsætte "Pricerunner-kode" hvor?


Mobil4u.dk

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har startet et samarbejde med Pricerunner, således at mine priser og min shop www.mobil4u.dk vises på prissammenligningen på Priceruner.

 

I forbindelse med dette er der en funktion til anmeldelse af butikken efter købet. Der skal indsættes et link på min side. Jeg har modtaget følgende fra Pricerunner:

 

"Linket kan f.eks. indsættes når kunden har afsluttet sin ordre – på kvitterings siden. Du kan også sende den til kunden i ordrebekræftelses emailen. Det kunne f.eks. lyde således:

 

Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: KLIK HER

 

Koden til sådan en tekst ser således ud: <!-- Denne kode indsaettes på din side -->

<script src ="http://research.pricerunner.com/cgi-bin/quest/cssi.js?quest=114&client=52358"></script>

Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: <a href="#" onclick="launchCSS()">KLIK HER</a> -

<!-- Kode slut -->"

 

Er der nogen der ved i hvilken fil og hvor man skal indsætte denne stump kode i sin Prestashop, eller om der fides et modul eller lignende til dette.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...