Jump to content

První setkání s Prestashopem


lenkaH

Recommended Posts

Dobrý den, jsem naprostý nováček. Hledala jsme nějaký shop, mám zkušenosti s Joomlou, chtěla jsem zkusit i Virtuemart, ale přesto jsem se pustila do Prestashopu. Můžete mě nasměrovat na nějakou nápovědu? Hledala jsem zde na fóru, ale nic nenašla. Už se prokousávám anglickou verzí. Ale jelikož mi nejde přeložit do češtiny, je to složitější :)

 

Mám nainstalovanou nejnovější verzi, základní šablonu, počeštěnou, vše funguje. Chtěla bych upravit "patičku" (hlavně obrázky s anglickým textem, světlejší šedý pruh nad patičkou), ale nevím kde, můžete poradit?

 

děkuji lenkaH

Link to comment
Share on other sites

Anglická verze je myslím pro verzi 1.4. Pro 1.5 myslím není, ale je to všechno hodně podobné. Co se úprav týče, vše najdeš v template souborech nebo v modules, které používáš.

Patička je logicky footer, ale v patičce používáš nějaké moduly, které se musejí extra upravovat. Jestli chceš, napiš do zprávy a třeba se nějak domluvíme.

 

Jinak 100% radím projít si české fórum křížem krážem. Pomůže to s pochopením hodně věcí.

Link to comment
Share on other sites

Hezké odpoledne,

 

celý víkend jsem procházela forum, nastavovala stránky. Docela většině rozumím, jen bych potřebovala pomoct s páru věcmi, určitě důležitými. Potřebovaly bychom, aby se v katalogu zobrazovala cena s DPH a v košíku cena bez i s DPH. Prozatím máme v shopu produkty bez cen.

 

Nedaří se mi nastavit DPH, jsme plátci, ale jediné, co jsem dokázala, mít cenu jakoby bez DPH, DPH se přičte v košíku nebo je DPH 0, což je špatně.

 

Dále se mi nedaří zprovoznit modul COD, je nainstalovaný, ale to je vše. Nabízí mi to jen bankovní převod v košíku.

 

Když jsem si vytvořila účet, koupila a "zaplatila" zboží, na úvodní stránce administrace se mi zobrazila částka v kč, ale je nízká oproti prodejní ceně, předpokládám, že to může být cena přepočtena do EUR, ale proč, nevím :(